Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Portonovi: Zabava koja traje čitavu godinu

    „Praćenje trendova i navika je uvek veoma izazovno, ali može biti i jednostavno – morate samo biti spremni i otvoreni da stalno osluškujete šta se dešava, da tražite informacije i da znate gde i kako da ih selektujete”, poručuje u novogodišnjem intervjuu za BIZLife Adrijana Husić, direktorka marketinga i komunikacija u Portonovom.

    Zbog toga, kako kaže, brojne aktivnosti koje su organizovane tokom godina učinile su to da Portonovi bude prepoznat kao luksuzna destinacija gde zabava traje 365 dana u godini.

    • Na koji način Portonovi konkuriše na tržištu luksuznih destinacija i koje strategije primenjujete kako biste se istakli u odnosu na ozbiljnu konkurenciju?

    Savršenom pozicijom u Bokokotorskom zalivu, jedinstvenom arhitekturom i atraktivnim programom, koji svake sezone (bilo da je reč o letnjoj ili prazničnoj) privlači sve više posetilaca iz raznih krajeva sveta. Bez obzira na godišnje doba, ulice našeg naselja pulsiraju zabavom, a tokom praznične sezone i posebnom čarolijom koja je kao iz bajke. Međutim, ono što goste najviše privlači kada je u pitanju odluka da ovde iznajme ili kupe svoju nekretninu na obali – svakako je kombinacija mira koji nalaze na ovoj adresi, luksuznih rezidencija građenih u mediteranskom stilu, kao i bogate i pomalo divlje prirode koja ih okružuje. Takođe, svi apartmani, stanovi i vile građeni su unikatnim stilom, pružajući jedinstveno iskustvo.

     

    • Kako Portonovi privlači posetioce kao destinacija za praznike? Možete li istaknuti neke od jedinstvenih karakteristika ili programa koji čine Portonovi privlačnim tokom prazničnih sezona?

    Iako, možda, i nije tipično da novogodišnje praznike provodimo na moru, brojne aktivnosti koje smo organizovali tokom godina učinile su da Portonovi bude prepoznat kao adresa gde zabava traje 365 dana. Herceg Novi je uvek važio za primorski grad koji živi i zimi i verujem da poslednjih godina doprinosimo da tako bude i dalje. Zajedno sa gradom i tradicionalnim Praznikom mimoze, uz aktivnosti kao što su praznični bazar i besplatni koncerti na trgovima u rizortu, verujemo da ćemo iz godine u godinu privlačiti sve veći broj gostiju.

    Serijal od 16 koncerata će trajati do 7. januara, a goste će zabavljati „Michael Jackson Tribute Band”, pobednik ovogodišnjeg italijanskog takmičenja „Tali e Quali Show”, ansambl „Toć”, „Fantom”, „Elemental”, Marijana Zlopaša, zatim Ida Prester i „Lollobrigida”, „Mostar Sevdah Reunion”, MKDSL, klapa „Kaše”, „Trio Gušt”, Tijana Bogićević, bend „Girls, Boys and Toys”. Poseban šarm muzičkom programu doneće internacionalna zvezda di-džej Burak Jeter, zajedno sa „Symphony Orchestrom”, koji će izvoditi najveće hitove osamdesetih.

    Portonovi privlači sve više posetilaca iz raznih krajeva sveta

    • Kako Portonovi prati promene u navikama i očekivanjima potrošača u turističkoj industriji i kako na njih odgovara?

    Praćenje trendova i navika je uvek veoma izazovno, ali može biti i jednostavno – morate samo biti spremni i otvoreni da stalno osluškujete šta se dešava, da tražite informacije i da znate gde i kako da ih selektujete, jer je nemoguće upiti sve. Živimo u vremenu kada se trendovi menjaju brzinom svetlosti, a ako kasnite – reakcije ili posledice znaju biti nemilosrdne. Istovremeno, marketing nije priča pojedinca; kada imate dobar tim, posao je upola lakši, jer delite ne samo odgovornost već i za stolom imate više očiju i ušiju i bolje priče nastaju, jer svi sa sobom nosimo određenu ekspertizu.

    • Kada govorimo o izuzetnom okruženju i pratećim uslugama, koliko vam je važna uloga zaposlenih u rizortu u stvaranju autentične dobrodošlice za goste?

    Od neizmerne je važnosti prvi utisak koji gosti steknu o rizortu, odmah po dolasku. Štaviše, usluga konsijerža 24 časa jedna je od onih koje nas stavljaju u sam vrh kada je reč o luksuznim destinacijama – od rezervacije putovanja, do planiranja tura, rezervacije hotela i restorana – naš tim je tu za sve što je gostima potrebno. Isto tako, od prvog dana 2012, kada je projekat, kroz dizajn i izgradnju, počeo da živi, isticali smo da smo neraskidivi deo zajednice i Herceg Novog, što dokazujemo na delu od 2019, kada je Portonovi otvorio vrata prvim gostima. Zaposleni su mahom iz lokalne zajednice i oni su naša najveća snaga, a naročito smo ponosni i na projekat uspostavljanja međunarodnih studija za hotelski menadžment na UDG-u i stipendijski program, zahvaljujući kome su generacije studenata dobile priliku da se usavršavaju i uče od najboljih.

    • Koje su ključne komponente poslovnog plana Portonovog za narednu godinu?

    Portonovi nastavlja pozicioniranje kako regionalno tako i na svetskoj mapi. Ovo je jedan dugoročan i vrlo zahtevan proces, gde na samu dinamiku utiču brojni faktori. Ipak, verujemo da smo na dobrom putu i da, zahvaljujući, pre svega, kvalitetnom proizvodu koji imamo, možemo da se dalje razvijamo i gradimo. Unapređenje usluge koju pružamo, dodatni maloprodajni partneri, te jačanje Portonovog i Herceg Novog kao destinacija i dalje će biti u fokusu. Raduje nas i sve veće interesovanje za nekretnine u Portonovom, sada već kontinuirano tri godine, kao i novi stanari i gosti, koji će, svakako, biti vetar u leđa da budemo sve bolji. 

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Portonovi

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE