Pokret gimnastičarke kao „nacrtan“ Mercedesov znak: Priča iza reklame koja je zaludela svet (FOTO)
Digitalni poster oglas sa Mercedes-Benzom i američkom gimnastičarkom Simon Bajls proširio se društvenim mrežama kao oluja, izazvavši široku pažnju i debatu. Upečatljiva slika prikazuje Bajls kako izvodi gimnastički pokret takav da njeno telo savršeno formira legendarni Mercedes-Benz logo.
Reklama, koja je postala viralna na raznim platformama društvenih medija, prikazuje gimnastičarku usred nastupa na oštroj crnoj pozadini. Njena silueta, kombinovana sa kružnim gimnastičarskim pomagalom, stvara zapanjujući vizuelni prikaz trokrake zvezde Mercedes-Benza. Na dnu slike, logotip i ime Mercedes-Benza su istaknuti, učvršćujući vezu između atletske snage gimnastičarke koja je odnela zlato i brenda luksuznih automobila.
View this post on Instagram
Sa 27 godina, ona nastavlja da dominira u svetu gimnastike, dodajući nove medalje svom već impresivnom broju sportskih odličja. U Parizu je obezbedila svoju 10. olimpijsku medalju u celini i 7. zlato, čime je dodatno učvrstila svoj status jedne od najvećih gimnastičarki svih vremena.
Viralno širenje reklame dovelo je do izliva podrške navijača, a mnogi su tražili da Mercedes -Benz zvanično podrži Simon. Korisnici društvenih mmreža pohvalili su pametan dizajn, ističući kako efikasno kombinuje preciznost i izvrsnost ova dva benda.
Ono što je posebno intrigantno u vezi sa ovim digitalnim posterom je misterija oko njegovog porekla. Pošto kruži širom interneta, ostaje nejasno da li je reklamu zvanično naručio Mercedes-Benz. Marketinški stručnjaci ističuc moć vizuelnog pripovedanja u oglašavanju. Bez obzira da li je zvanična ili na, reklama je uspela da privuče pažnju javnosti i stvori moćnu asocijaciju između atletskih dostignuća i luksuznog brendiranja.
Simon Bajls je gimnastičarka sa pet olimpijskih zlata, ali je njena najveća pobeda nešto drugo
Ovo je priča koja stoji iza fotografije
Autor ove fotografije je Zed Anvar koji se povodom nje oglasio i na LinkedIn-u.
„Pošto moja reklama za Mercedes postaje viralna, mislio sam da podelim svoju priču. Svi bi pomislili da radim u kreativnoj agenciji svetske klase, ali nažalost ne radim, ja sam samo običan bolnički portir. Mogao sam da budem veliki kreativac da mi je pružena šansa kada sam prvi put krenuo u kreativnu industriju, ali moj rad su ukrali Kembel Dojl i Daj. Ko su oni? Oni su niko drugi do Volter Kembel i Dejv Daj, svetski poznati kreativni heroji koje obožava kreativna industrija. Ovi isti ljudi su se starali da moje ime bude zaprljano u industriji, jer ne žele da njihova prljava mala tajna postane javna.
Zamislite da mi je tada pružena šansa, razbio bih velikom kreativnošću, ali sada se borim da nađem posao i nahranim svoju decu. Trauma koju sam pretrpeo tražeći posao u pretežno rasističkoj industriji ostavila me je u ožiljcima.
Ovi ljudi su mi ukrali ideju, ali i život i karijeru. Oni su krenuli napred u svojim karijerama. dok sam ja završio u zatvoru. ipak, evo me sa još jednim viralnim delom“, napisao je on.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: Beta/AP Photo/Francisco Seco