Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Počela kampanja „Da kupovina bude milina“

    Upravo započeta kampanja za zaštitu prava potrošača pod sloganom „Da kupovina bude milina“ obuhvatiće organizovane tribine, okrugle stolove i obeležavanje 15. marta, Svetskog dana potrošača.

    Cilj kampanje Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, koja će trajati do 22. marta, je edukacija potrošača o njihovim pravima, pogotovo ako nisu zadovoljni robom ili uslogom koju su platili u trgovini ili elektronski.

    U toku kampanje biće emitovani video spotovi na sajtu www.zastitapotrosaca.gov.rs i Jutub kanalu Ministarstva, u kojima će biti reči o E-trgovini, telekomunikacionim uslugama, turističkim uslugama i trgovini na malo. Kampanja je organizovana u okviru realizacije tvining projekta „Dalji razvoj zaštite potrošača u Srbiji“ koje finansira Evropska unija.

    Državna sekretarka u Ministarstvu Tatjana Matić je povodom početka kampanje rekla da je u oblasti zaštite potrošača veliki uspeh postigut u zaštiti kolektivnog interesa, jer su udruženja potrošača prva adresa kojoj se obraćaju nezadovoljni kupci.

    Ministarstvo će, kako je najavila, uskoro raspisati konkurs za dodelu podsticajnih sredstava udruženjima za zaštitu potrošača za 2019. godinu u iznosu od 20 miliona dinara.

    Ona je istakla i da su u pripremi izmene i dopune Zakona o zaštiti potrošača koje treba da budu usvojene u drugoj polovini ove godine, a u pripremi je i osnovanje Nacionalnog registra za prigovore potrošača. „Potrebna je obuka ne samo potrošača u zaštiti njihovih prava već i trgovaca“, kazala je Matić.

    Ambasadorka Slovačke Dagmar Repčekova je ocenila da je u Srbiji dosta učinjeno u zaštiti prava potrošača, ali da je to oblast koja stalno treba da se unapređuje.

    Navela je primer koliko je bilo od koristi što je Slovačka prva skrenula pažnju što se na njenom tržištu, kao i u nekim drugim evopskim zemljama, nudi roba koja je odnosno slabijeg kvaliteta od one koju kupuju potrošači u najrazvijenim zemljama „stare Evrope“.

    Potrošači u Srbiji se najviše žale na kvalitet obuće, usluge mobilnih operatera i turističke usluge.

    Izvor: Beta

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE