Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Po prirodi sam veliki radnik

    Godina za nama je godina jubileja i napretka. Proslavili smo značajnu godišnjicu – 120 godina od osnivanja kompanije, ali i desetogodišnjicu prisustva u Srbiji. Posebno smo ponosni na rezultate, ostvareni rast i činjenicu da je sa poslovnim uspesima došlo i do rasta našeg tima, kaže za BIZLife magazin Zoran Đurić, generalni direktor kompanije Miele u Srbiji.

    „Lansirana je nova, revolucionarna generacija ugradnih uređaja – generacija 7000, koju čini više od 3000 novih verzija modela u okviru svih proizvodnih segmenata, usled čega njeno predstavljanje može s pravom poneti epitet najznačajnijeg i najsveobuhvatnijeg u istoriji kompanije. Inovativnošću i performansama uređaja generacije 7000, Miele je, kao brend, još jednom potvrdio svoju lidersku poziciju i orijentisanost ka beskompromisnom kvalitetu, učinkovitosti i pouzdanosti u skladu sa potrebama modernih domaćinstava“, kaže Đurić.

    Do sada ste otvorili dva izložbena prostora proizvoda Miele. Kako ste vi, a kako su vaši klijenti zadovoljni i da li imate u planu da otvorite još jedan šou-rum?

    Postojeći izložbeni prostori više su od običnog prodajnog prostora. Oni kupcima nude mogućnost da isprobaju izložene uređaje i tako se na licu mesta uvere u performanse i kvalitet Miele rešenja. Razgovor sa našim savetnicima svim zainteresovanima pruža priliku da bolje upoznaju Miele tehnologiju i filozofiju našeg poslovanja. Ovakav interaktivni pristup pokazao se veoma interesantnim našim kupcima, a kako bismo im još više približili funkcionisanje Miele uređaja, tokom 2020. godine je planirano pokretanje nekoliko projekata tokom kojih će fokus biti na praktičnoj upotrebi širokog spektra Miele uređaja.

    Otvaranje novog Miele šou-ruma planirano je početkom 2020. godine, tako da će nas naši kupci, osim u Balkanskoj ulici 2 i u Bulevaru Zorana Đinđića 64a, moći pronaći i u Belgrade Waterfront Miele šou-rumu. Takođe, pred nama je i period proširenja prodajne mreže i na druge gradove Srbije.

    Vaša industrija je napretkom tehnologija „uslovljena” da se stalno menja. Šta je ono što biste istakli kao inovaciju nekog proizvoda u vašoj kompaniji i da li možete da otkrijete na čemu se trenutno radi?

    Razvoj tehnologije i stalne tehnološke promene moraju se pratiti, ali mi mnoge od njih i sami iniciramo, zbog čega smo decenijama unazad priznati kao pioniri u implementaciji modernih tehnologija u kućnim i profesionalnim aparatima. Primer inovativnosti koja doprinosi komforu korisnika jeste i mašina za sudove nove generacije G7000, prva na svetu koja samostalno dozira prašak, vodeći računa o zaštiti životne sredine i potrošnji energije. Jedinstveni Miele AutoDos, sistem implementiran u ovaj uređaj, u zavisnosti od stepena zaprljanosti posuđa i programa rada, samostalno „odlučuje” o količini potrebnog deterdženta sadržanog u specijalno dizajniranom Miele PowerDisku.

    Interesantan iskorak u polje novih tehnologija jeste ulazak kompanije u polje vertikalnog uzgoja bilja u specijalno osmišljenim staklenicima za kućnu upotrebu. Ovaj inovativni startap poduhvat, koji je pokrenula kompanija Agrilution i u koju se uključila i kompanija Miele, korisnicima će omogućiti da u svojim domovima gaje preko 25 vrsta salata i lekovitog bilja organskog porekla. Tehnologija koja stoji iza ovog koncepta nesumnjivo će doprineti zdravom načinu života, ali i ostvariti snažan uticaj na enterijer modernog doma.

    Šta je Miele Kitchen Experience?

    Reč je o jedinstvenom projektu, tokom koga svi zainteresovani imaju priliku da se praktično uvere u funkcionalnost, inovativnost i kvalitet Miele kuhinjskih uređaja. Ovo interaktivno kuvanje sa osnivačem koncepta New Balkan Cuisine, kuvarom i prijateljem brenda Miele ‒ Vanjom Puškarom učesnicima omogućava da kuvaju i koriste Miele uređaje, nauče nešto novo, ali i okuse neobična jela koja nastaju na časovima Miele Kitchen Experience.

    Već ste 10 godina u istoj kompaniji. Krenuli ste od pozicije menadžera i stigli do generalnog direktora kompanije. Šta vam je bilo najteže, a šta najlakše na tom putu?

    Kao nekom ko je u Miele došao iz svoje, porodične firme, svakako mi je bilo najteže doneti odluku o prelasku u drugu kompaniju. Pre toga nisam ni pomislio da bi tako nešto moglo da se desi. To je, definitivno, bio ogroman iskorak iz zone komfora. U isto vreme ta promena je unela novu energiju u moj život i motivisala me da nastavim da radim na sebi i da svakodnevno unapređujem svoja znanja. Po prirodi sam veliki radnik i vrlo sam posvećen svakom zadatku. Posle određenog vremena menadžment kompanije je ovo prepoznao i stekao poverenje u mene i moj rad, a nakon toga je sve išlo u pozitivnom smeru.

    Da li imate neki savet za ljude koji ulaze u poslovne vode, bez obzira na to koju vrstu posla rade i u kojoj su industriji?

    Svima koji započinju ili grade svoje karijere poručio bih da ne pristaju na kompromise kada je reč o kvalitetu i da stalno uče i unapređuju svoja znanja i veštine. Samo rad na sebi i kontinuiran trud mogu doneti željene rezultate. Sa druge strane, uvek sam za to da je veoma bitno održati balans poslovnog i privatnog, napornog rada i uživanja u slobodnom vremenu. Obe strane su podjednako bitne i stoga se nijedna ne sme zapostaviti.

    ____________________________________________________

    Kako ocenjujete 2019. godinu?

    Bez obzira na uspeh koji smo ostvarili, 2019. godina je bila turbulentna i nije bila nimalo laka, naročito ako se posmatra iz perspektive nâs, kao premijum brenda. Poslovnu klimu još uvek ne možemo smatrati povoljnom, jer je tržište i dalje nedovoljno uređeno i izuzetno cenovno osetljivo. U narednim godinama očekujemo dalji razvoj tržišta u smeru jasnog diferenciranja i pozicioniranja brendova, na čemu i sami intenzivno radimo. Trend koji nam ide u prilog, a koji će biti dominantan u narednom periodu ‒ jeste intenziviranje premijum gradnje u Srbiji, što nam donosi prostor za nove pozitivne poslovne rezultate.

    Šta očekujete u 2020. godini?

    Godinu pred nama će, svakako, obeležiti otvaranje novog Miele izložbenog prostora, ali i pokretanje i nastavak interesantnih projekata, poput škole kuvanja Miele Kitchen Experience, kojima će biti cilj da što više ljudi dođe u kontakt sa našim uređajima i testira ih, jer je to definitivno najbolji način da se uvere u kvalitet i superiornost naših rešenja.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: BIZLife/Sanda Mokanić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE