Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Payoneer pre izlaska na berzu: Novi brend za novo poglavlje razvoja

    Univerzalni brend za univerzalnu budućnost trgovine

    Payoneer, tehnološka kompanija za platne transakcije koja omogućava plaćanja i rast u novoj globalnoj ekonomiji, objavio je da će promeniti brend kako bi odrazio trenutnu tržišnu poziciju i svoju viziju pouzdanog svetskog partnera za digitalnu trgovinu na bilo kom mestu. Novi brend označava novo poglavlje u razvoju ove revolucionarne finansijsko-tehnološke kompanije od mladog inovatora to lidera u sektoru koji planira da trgovanjem na berzi Nasdaq počne pod nazivom PAYO tokom ovog meseca sa korporativnom vrednošću od oko 3,3 milijarde dolara.

    Osnovan 2005. godine kao finansijsko-tehnološka kompanija pre nego što je taj termin uopšte uveden u upotrebu, Payoneer je nastao na vrhuncu globalnog prelaska na digitalnu trgovinu koja ne poznaje granice. Danas je ova kompanija u samom središtu tog razvoja. Payoneerov širok i dobro umrežen ekosistem nudi milionima biznisa – od frilensera na tržištima u razvoju do tržišta i platformi koji redefinišu način na koji svet funkcioniše – tehnologiju, veze i samopouzdanje da učestvuju i rastu u novoj globlnoj ekonomiji.
    „Ovo je era otvorene trgovine“, izjavio je Skot Galit, generalni direktor Payoneera, „doba kada ceo svet funkcioniše na jednoj digitalnoj ravni i svako, na bilo kom mestu, ima priliku da ostvari svoj potencijal. Ovo je realnost kojoj smo oduvek težili. S obzirom da ulazimo na berzu i gledamo napred, naš novi brend je osmišljen tako da podstiče napredak kompanije, pri čemu ostajemo verni svojoj svrsi: da osmišljamo, projektujemo i inspirišemo univerzalnu budućnost trgovine, zajedno sa milionima klijenata i partnera širom sveta.“

    Nova boja Payoneerovog brenda je „univerzalna“ i odražava obećanje da je kompanija tu za svakoga na bilo kom mestu. Novi simbol je krug koji ilustruje put ka osvajanju pozicije jedinstvene destinacije, ujedinjene i povezane na više mesta od bilo koga drugog.

    Sam brend je razvijen u partnerstvu sa globalnom kompanijom za brendiranje venturethree. ֦Ima mnogo aktera u razvijenom segmentu plaćanja i finansijskih usluga, ali je Payoneer jedistven po širini, dubini i integritetu svojih globalnih ekosistema. To je prava univerzalna kompanija sa optimističnom globalnom perspektivom koja ujedinjuje tržišta, sisteme, firme i preduzetnike na bilo kom mestu u svetu. Zato novi simbol Payoneera odražava bezbrojne mogućnosti koje su na raspolaganju preko njegovih brojnih proizvoda, usluga i platformi,֞ rekao je o ovom projektu kreativni direktor Džejson Louings.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Payoneer

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE