Četiri epizode Stranger Things-a koje bi trebalo ponovo da pogledate pre finalne sezone
Iako su gledaoci opsednuti Stranger Things-om još od 2016. godine, kada je horor avantura smeštena
Reklama koja ne prekida kupovinu: Ananas je prvi u Srbiji pokrenuo retail-media mrežu
Retail media je novi, „treći talas oglašavanja”, u kome reklama više nije prekid, već produ
Kako vas Crni petak navodi da kupite više nego što želite?
Crni petak aktivira psihološke mehanizme koji nas guraju ka kupovini, od straha da nešto ne propus
Utopijski grad-zvezda nedaleko od Trsta: Srbi ga obožavaju zbog šopinga
Nedaleko od omiljenog italijanskog outlet–centra koji privlači šopingholičare iz Srbije, nalazi
Gradovi uvode trake za zavisnike od ekrana – pametno rešenje ili apsurd?
Gradovi širom sveta povremeno eksperimentišu sa tzv. “texting” ili “no-phone” trakama na t
Objavljene nove cene: Evo koliko će koštati gorivo
U narednih nedelju dana litar evrodizela koštaće 201 dinara, dok će cena benzina biti 181 dinar,
Kako će izgledati partnerstvo MrBeasta i Rockefellera: Spoj influenserske moći i 112 godina iskustva
Jedan od najuticajnijih kreatora digitalnog doba i jedna od najstarijih filantropskih institucija u
Petrol nastavlja plansko širenje maloprodajne mreže u Srbiji
Petrol, jedna od vodećih energetskih kompanija u regionu, nastavlja da sprovodi dugoročni razvoj m
Omnicom i Interpublica su se spojili i stvorili najveću oglašivačku grupaciju na svetu
Spajanjem dva oglašivačka giganta nastaje kompanija sa prihodima većim od 25 milijardi dolara i d
Kontroverza oko nove AI aplikacije: Brisanje granice između života i smrti
Kalum Tarner, bivša zvezda dečijeg kanala Dizni, osnovao je AI startap koji naizgled leči tugovan













