Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    P.S. fashion POVUKAO SAOPŠTENJE, „isplivale“ nove optužbe zaposlenih

    Kompanija P.S. Fashion, koja se oglasila na društvenim mrežama dan nakon optužbi zaposlene u toj firmi za mobing negirajući njene tvrdnje, povukla je saopštenje.

    U  saopštenju pre nekoliko dana iz ove kompanije naveli su da ništa od navedenog u izjavi Jovane Bakule nije istina.

    Oglasio se P. S. Fashion posle optužbi za MOBING: Ništa od navedenog NIJE TAČNO

    „Zbogom transparentnosti. Juče je izbrisano saopštenje za javnost na P….S….fashion Instagram i Facebook profilu.“, napisala je na Instragramu upravo zamenica marketing menadžera Jovana Bakula koja je na nedavnom onlajn-uručenju nagrade “Top 50 najbolje online stvari” rekla je da je zbog mobinga i izrabljivanja od devetoro zaposlenih u marketinškom timu, ostalo troje.

    Bakuli i njenim kolegama u komentarima upućene su poruke podrške.

    „Male pobede…Kako je neko neefikasan, a dobije otkaz kao tehnološki višak? Ne pije vodu“, piše u nekim od komentara.

    Takođe dodaju da je i saopštenje kompanije bilo sramno, a da ne samo da je obrisano već je primetno da se i komentari filtriraju kao da hoće da zataškaju problem.

    Mnogi ističu da znaju za mobing i da su ih sami lično pretrpeli u kompanijama.

    „Neprofesionalnost, krizni menadžemnt nula, 20 godina sam bila vezana za ovaj bredn bas sam se razočarala“, piše u jednom od komentara.

    PR menadžerka na odmoru zbog zdravstvenih problema izazavanih stresom

    Bakula je podelila i vest, odnosno izjavu direktorke sektora marketinga i pr menadžera Jelene Karanac portalu Morava info koja je želela da javnost upozna sa pozadinom događaja o kojem je brujala čitava Srbija.

    Karanac je rekla da je trenutno na bolovanju zbog zdravstvenih problema prouzrokovanih, kako je rekla, stresom.

    Pre svega, imam potrebu da objasnim razloge za moje dosadašnje ćutanje. Kao prvo, zbog lošeg psihičkog stanja u kom se nalazim, slomljenog samopouzdanja, osporenog integriteta i depresije sa fizičkim posledicama po moje zdravlje, nisam uspela da u sebi pronađem snagu da govorim. S druge strane, još teža okolnost za mene jeste bliska porodična veza sa vlsnicima kompanije. Oni su moja porodicaZajedno sa njima, skoro 18 godina, davala sam najbolji deo sebe i gradeći marketing tim, gradila i ovu uspešnu kompaniju“, rekla je Karanac.

    Ona je navela da duboko verujući da istina mora biti iznad svega, ima moralnu i ljudsku obavezu da podrži koleginicu Jovanu Bakulu, koja je kao i ona sada na bolovanju, ali i sve članove tima, i posvedoči maltretman koji su svi zajedno doživeli.

    „Neko je odlučio da nas precrta“

    Jednostavno rečeno, ne želeći da potenciram imena, neko je odlučio da nas precrta, da stavi „putaču“ na nas, dodala je.

    Ističe da su mesecima doživljavali negiranje svega što su do tada radili i za šta su dobijali pohvale i mnoge nagrade.

    „U atmosferi straha u kojoj je neko ocenio našu efikasnost, degradirana su sva naša znanja, kompetencije i dosadašnji doprinos. Negativne kritike i nezadovoljstvo našim radom, osim brojanjem lajkova ispod objava na našem zvaničnom instagram profilu, nisu potkrepljeni niti jednim drugim ozbiljnim i profesionalnim argumentom. Samo mejl u kome mi se stavlja do znanja da imamo rok od dva meseca da se „popravimo“. U suprotnom, taj posao će preuzeti neko ko zna više i bolje“, ispričala je Karanac.

    Sklanjali su jedno po jedno iz tima, a na pitanje da joj se objasne razlozi takvog postupanja, dobila je odgovor „bolje da ne znaš““.

    Karanac i dodaje da se koleginica koja je bila na poziciji menadžera za društvene mreže pod pritiskom „slomila i dala otkaz“.

    „Iza njene odluke stoji samo njena lična drama zbog atmosfere u kojoj je njen rad konstantno osporavan. Od tog trenutaka oko nas preostalih nastao je muk. Isključena iz svake komunikacije, bez odgovora na mejlove koje sam slala, preuzela sam taj posao na sebe, radeći ga više od mesec dana bez ijedne povratne informacije od nadređenih. Ćutali su svi dok su iza naših leđa dodvođeni drugi fotografi kao da fotografkinja koja je tu zaposlena i sedi pored mene ne postoji. Pripremali su teren za oduzimanje dela po dela naših poslova, uključujući i društvene mreže“, navodi.

    Karanac kaže da je dolazila na  posao svakog jutra uprkos tome što je počela da oseća fizičke posledice stresa, a suočavala se sa  poremećajem sna, gubitkom apetita, aritmije, nedostatkom  snage da ustane iz kreveta.

    Kada su javili za nagradu, samo je Jovana bila tu da je preuzme

    „Kada mi je javljeno da smo dobili nagradu za najbolji instagram profil već sam bila na bolovanju i pod terapijom. Nikog osim Jovane nije bilo ko bi je preuzeo. Nažalost, shvatam da niko drugi iz kompanije nije ni želeo da je preuzme. Nije želela ni Jovana. Jasno je stavila do znanja da ne želi u tome da učestvuje kada nema svih onih koji su zaslužni za to priznanje. Nisu je čuli, ni razumeli. Dobila je zadatak da je preuzme, ostalo je istorija“ kaže Karanac.

    Ona je zamolila javnost da još jednom pažljivo pogleda snimak njene izjave, ne čitajući senzacionalističke naslove.

    Jovana nije optužila “P….S….“ za mobing, niti je se deklarisala ni kao žrtva mobinga, navodi Karanac.

    „Neću ni ja, jer nisam stručna za takve ocene. Neka oni koji jesu kažu kako se ovo zove i ja ću u ime celog tima pristati da prihvatim bilo koji drugi termin“, poručila je i dodala da je u ovom trenutku u sektoru marketinga ostala samo koleginica- grafički dizajner.

    U  saopštenju pre nekoliko dana objavljenom na društvenim mrežama iz ove kompanije navode da ništa od navedenog u izjavi Jovane Bakule nije istina.

    Firma je potvrdila da je u sektoru marketinga 2020. godine bilo devet zaposlenih, od čega su tri žene premeštene „na slične ili više pozicije“, dva fotografa su „zbog neefikasnog rada“ proglašena „tehnološkim viškom“ i uz otpremnine napustili kompaniju, a početkom ove godine jedna od zaposlenih iz sektora marketinga je „iz ličnih i profesionalnih razloga tražila prekid radnog odnosa“.

    Nakon interne kontrole i analize učinka, menadžment kompanije je odlučio da dva zaposlena fotografa, zbog neefikasnog rada proglasi tehnološkim viškom nakon čega su uz otpremnine napustili kompaniju.

    Početkom ove godine, jedna od koleginica iz sektora marketinga je iz svojih ličnih i profesionalnih razloga tražila prekid radnog odnosa.

    Kompanija je izrazila i veliko žaljenje što se taj brend danas, posle 25 godina rada bez ijedne mrlje, bez razloga našao na tapetu uticajnih medija i influensera.

    Izvor: BIZLIfe

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE