Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ovo su žene koje su STUB LANCA dm drogerie markt

    Upoznajemo žene koje stoje iza jedne od najsnažnijih kompanija u zemlji

    Kompanija dm važi za najveći drogerijski lanac u Evropi, a mnogim damama s naših prostora slova „dm” simbolizuju jedan od omiljenih brendova na tržištu. Iza lanca koji u Srbiji godinama beleži rekorde u poslovanju stoje upravo žene. Uspešne dame većinski čine rukovodstvo kompanije dm Srbija, a mnoge vode i pojedinačne sektore, zahvaljujući kojima uz ime ove kompanije neretko stoje titule: trendseternajpoželjniji poslodavacpionir u zaštiti životne sredine i jedan od najvećih donatora u zemlji. Tim povodom BIZLife predstavlja menadžerke kompanije dm Srbija koje svakodnevno nižu uspešne priče.

    Svetlana Jovanović Mitić

    Njeno ime često viđamo u medijima kada se govori o projektu „Zasadi drvo”, neretko dok uručuje brojne donacije kompanije, ili pak predstavlja zelene principe u dm-u. Kako se čini, ona može da govori o svemu, jer do Sektora marketinga i komunikacija, koji vodi, dolazi sve ono što kompanija radi. S druge strane, uz troje dece tinejdžera navikla je, kaže, da drži sve u glavi, a uloga brižne mame i uspešnog menadžera rezultat je fleksibilnosti i strpljenja kojem se svakodnevno i danas uči.

    „Ključ svakog uspešnog poduhvata u dm-u jeste uverenje da radimo stvari sa svrhom. Drugim rečima, koristimo pun potencijal koji, kao kompanija, možemo da ponudimo tržištu i našoj zajednici. Dokazujemo i da je u nekim oblastima, kao što je zaštita životne sredine, pozitivna i vidljiva promena i te kako moguća. Takav sistem delovanja oličen je u projektu ’Zasadi drvo’, koji sprovode dm i Adria Media Group s institucionalnim partnerima, a u okviru kojeg smo zasadili skoro 500.000 sadnica i tako postali rekorderi pošumljavanja u Srbiji. Kada se svi mi iz našeg tima angažujemo i na ličnom planu i jedva čekamo neku novu sadnju na koju ćemo doći sa svojim porodicama, znamo da smo našim sugrađanima i generacijama koje dolaze poklonili projekat budućnosti”, kaže Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija u kompaniji dm Srbija i Severna Makedonija.

    Društveno odgovorni projekti godinama su neodvojiv segment poslovanja dm-a, koji je samo u prošloj godini donirao više od 33 miliona dinara zajednici, prevashodno u oblasti zdravstva. Kako objašnjava liderka marketinškog tima dm-a, mnoge mlađe kolege dođu u kompaniju sa željom da rade za „beauty” lanac koji je trendseter na tržištu, a onda shvate da je dm mnogo više od toga.

    „Biti drugačiji od drugih nije naš cilj, već sredstvo pomoću kojeg želimo da koristimo svoju poziciju u kreiranju poduhvata koji unapređuju naše okruženje. Tako, na primer, na ’crni petak’, kad se svi okreću vrtoglavim sniženjima, mi umesto ponude popusta doniramo pet odsto prometa narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije”, zaključuje Svetlana.

    Milka Glušac

    Međutim, kako izgleda kada ste kupcima posvećeni dve decenije? „Mi svi živimo dm”, u šali odgovara Milka Glušac, regionalna menadžerka prodaje, koja je jedna od prvih zaposlenih u kompaniji dm Srbija. Ona već skoro 20 godina, kako kaže, raste uz kompaniju, u kojoj nijedan dan nije isti.

    „Kada se osvrnem na period od 2004, kada smo otvorili prvu drogeriju na Terazijama, do danas, shvatam koliko je toga kompanija uradila za mene, a samim tim, i ja za nju. U mom slučaju, drugačije ne može uz poslodavca koji vas iz godine u godinu pokreće da stvarate, razmišljate, angažujete se i da u svaki novi poduhvat ulazite sa zadovoljstvom”, ističe Milka.

    Milka je, zajedno sa svojim kolegama i koleginicama, kao i regionalnim menadžerima, kroz svoju karijeru bila zadužena za otvaranje brojnih dm prodavnica, a kojih je danas 120. Za to vreme dm je kontinuirano rastao, razvijajući svakodnevno nove usluge, zbog kojih ovaj lanac zauzima posebno mesto u svakodnevici kupaca širom zemlje.

    „Oduvek smo težili da kupcima ponudimo dodatnu vrednost, razlog zbog kojeg će odabrati baš nas. Osim izuzetno ljubaznih i stručnih zaposlenih, u našim drogerijama ćemo ponuditi besplatno pakovanje proizvoda, besplatan bežični internet, ili pak kutak za bebe. Na tom planu otišli smo i korak dalje, te u našim drogerijama krećemo da zapošljavamo i posebne ’beauty’ savetnice, koje će, između ostalog, moći da pruže kupcima korisne savete iz oblasti nege i lepote”, navodi Milka Glušac i dodaje:

    „Filozofija koju primenjuje dm u svom odnosu prema zaposlenima ili kupcima poslužila mi je da razvijem i sopstvene vrednosti kada je reč o poslu. Zato danas verujem da iza svake uspešne kompanije ili pojedinca stoji neprestano usavršavanje kao cilj za sebe.”

    Danijela Janičić

    „Vrlo detaljno se bavimo proizvodima i pratimo svetske trendove, a i sami ih postavljamo, zato na tržištu važimo za trendsetera. Našim kupcima nudimo ekskluzivne proizvode, samo neki od njih su čuvena japanska i korejska kozmetika, odnedavno je ekskluzivno u dm-u dostupna i linija Ane Ivanović, na šta smo zaista ponosni”, kaže Danijela Janičić, resorna menadžerka asortimana u nabavci u kompaniji dm Srbija.

    Poznato je da se u dm drogerijama mogu pronaći brojni proizvodi, organska hrana, ekološke robne marke, prirodna kozmetika i brojne linije koje odgovaraju na specifične potrebe kupaca. To pred dm postavlja i velika očekivanja, koja Danijelin tim svakodnevno teži da nadmaši.

    „Kroz sve ove godine dm drogerije svakodnevno su rasle u očima kupaca. Od prodavnice gde će kupiti sredstva za negu i higijenu – postali smo mesto na koje se obavezno svraća po organsku hranu, baš određenu ’alverde’ prirodnu kozmetiku, ili proizvode za domaćinstvo iz održivog asortimana. Kako u našem lancu prodajemo širok spektar proizvoda, najveći pokazatelj poverenja je kada, na primer, roditelji dođu baš po određenu ’babylove’ vrstu pelena ili neke ’dmBio’ namirnice”, ističe menadžerka asortimana ovog lanca.

    Jelisaveta Obradović

    Da bi jedna kompanija uživala dobar ugled u javnosti, neophodno je da stoji na zdravim osnovama. Kako objašnjava Jelisaveta Obradović, menadžerka ljudskih resursa u dm-u, to, između ostalog, podrazumeva i kontinuiranu brigu o internim potrebama onih koji su ključ svakog odnosa i građenja stabilnosti „iznutra”.

    „Kvalitet rada u dm-u predstavlja sinergiju prilika i dobrobiti za zaposlene. S jedne strane, na svim nivoima zaposleni aktivno učestvuju u životu kompanije koja mnogo toga može da ponudi tržištu, dok im se, s druge strane, pružaju posebne pogodnosti, počevši od 13. i 14. plate, tržišno atraktivnih zarada i redovnog povećanja plata u skladu s inflatornim tokovima. Tu su i kontinuirana briga o zdravlju kolektiva uvođenjem besplatnih sistematskih pregleda, paketa zdravlja i poseta fizioterapeutu, zatim koncept ’smart working’, koji pruža mogućnost za rad od kuće, stručna usavršavanja i edukacije, kao i brojne aktivnosti za decu naših kolega”, navodi Jelisaveta.

    Reklo bi se da je takva slika kompanije odlično okruženje za svakog HR eksperta, međutim, Jelisaveta dodaje da takav pristup koji zaposlenima omogućava odgovarajuće podsticaje treba da postane konstanta svake kompanije.

    „Kupci vole naše drogerije ne samo zbog koncepta koji im, na primer, pruža dugoročno povoljne cene već su dm prodavnice za njih i mnogo više od toga. Tako je i za naše zaposlene dm više od poslodavca. To znači da ste materijalnim dobrobitima dodali vrednost koja se oslikava kroz podelu znanja, sticanje veština i izgradnju harmoničnog radnog okruženja. Mi radimo s ljudima, radimo za ljude i poslujemo zahvaljujući ljudima. Zato smo u svemu što radimo okrenuti čoveku, bilo da je on naš zaposleni, kupac ili saradnik”, zaključila je Jelisaveta.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE