Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ovo su najmoćniji brendovi na svetu u ovoj godini

    Firma za strateško konsultovanje “Interbrand” objavila je rang listu najboljih globalnih brendova za ovu godinu – “Best Global Brands”.

    I ovoga puta, kompanije Epl (Apple) i Gugl (Google) našle su se na vrhu najmoćnijih brendova, šestu godinu uzastopno, piše Biznis Insajder.

    Prema rangiranju, koje podrazumeva procenjene vrednosti 100 brendova u dolarima, kompanija Amazon je imala najveći rast. Sa druge strane, Dženeral Elektrik (General Electric) je najviše izgubio na vrednosti.

    Rangiranje je vršeno na osnovu tri glavna kriterijuma: 1. Finansijski učinak proizvoda i usluga brenda; 2. Uloga brenda u donošenju odluka; 3. Konkurentska snaga brenda i njegova sposobnost da zadrži i održi potražnju i profit.

    Mi izdvajamo deset najmoćnijih brendova sa te liste:

    10. McDonald’s — vrednost 43, 42 milijarde dolara
    Ovaj gigant brze hrane ima procenjenu vrednost od 43, 42 milijarde dolara, što znači da je kompanija povećala vrenost za pet odsto.

    9. Facebook — vrednost 45, 17 milijardi dolara
    Fejsbuk je imao tešku godinu. Sa obzirom na sve, gubitak vrednosti brenda od šest odsto i vrednovanje od 45, 17 milijardi dolara i nije tako loše.

    8. Mercedes — vrednost 48, 6 milijardi dolara

    Sa takvom procenom vrednosti, Mercedes je porastao za dva odsto u odnosu na 2017. godinu.

    7. Toyota — vrednost 53, 40 milijardi dolara
    Vrednost Tojote je porasla za šest odsto od prošle godine.

    6. Samsung — vrednost 59, 89 milijardi dolara
    Vrednost ovog brenda je porasla šest odsto u odnosu na prošlu godinu.

    5. Coca-Cola — vrednost 66, 34 milijarde dolara
    Koka-Kola je izgubila pet odsto od svoje vrednosti u odnosu na prošlu godinu, ali joj je vrednost 66, 34 milijarde dolara.

    4. Microsoft — vrednost 92, 72 milijarde dolara
    Softverski gigant je povećao vrednost brenda za 16 odsto u ovoj godini.

    3. Amazon — vrednost 100, 764 milijardi dolara
    Vrednost brenda ove kompanije porasla je za neverovatnih 56 odsto u ovoj godini.

    2. Google — vrednost 214, 48 milijardi dolara
    Sa rastom od 10 odsto od prošle godine, Gugl je bio veoma blizu vrha liste.

    1. Apple — vrednost 214, 48 milijardi dolara
    Epl je od prošlogodinjeg rangiranja porastao za 16 odsto.

    Izvor: BIZLife/Business insider

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE