Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Organizatori Weekend Media Festivala: Ne bojimo se izazova, razmišljamo unapred i predstavljamo trendove

    Spektakularna proslava 15. rođendana Weekend Media Festivala protekla je besprekorno – uz dobru zabavu, predstavljene trendove i zanimljive panele, a zahvaljujući mnogim prilikama za networking, sklapali su se i novi poslovi.

    O tome kako su u četiri dana uspeli da okupe preko pet hiljada posetilaca u Rovinju i u čemu su posebno uživali, razgovarali smo s Tomom Ricovom, direktorom Festivala i direktorom programa, Borisom Kovačekom, izvršnim direktorom i producentom, Nevenom Rendeli Vejzović, direktorkom komunikacija, Božom Skokom i Marijom Petrovićem, članovima programskog tima iz Millenium promocije, agencije partnera Festivala.

    Tomo Ricov

    Tomo Ricov

    1. Koje biste utiske izdvojili kao najzanimljivije sa ovogodišnjeg Weekenda?

    Tomo Ricov: Organizacija ovog 15. izdanja ne bi bilo moguće bez Adris grupe koja je sa nama kao generalni pokrovitelj od samog početka pa moram da istaknem tu produktivnu saradnju koja je zaslužna što smo ove godine u Rovinj doveli više od pet hiljada posetilaca. Bilo je zadovoljstvo ugostiti više od sto predavača i govornika i čuti komentare posetilaca koji su ostali oduševljeni organizacijom i svim što smo im pripremili. A smisao Weekenda je upravo to – novi trendovi vešto uklopljeni u platformu za susret, razmenu iskustava, networking i dobru zabavu. Pored toga, proglasili smo i pobednika prvog Food Tech Startup takmičenja koje su organizovali Maistra Hospitality Group, Infobip i Pepermint agencija. Čestitam pobedničkom startupu Moj Gruntek na inovativnosti i zasluženoj pobedi. Naredne godine očekujemo još više prijavljenih startupova, što će uopšte ne sumnjam, doprineti pronalasku novih talenata i kreativnih ideja u svetu prehrambene i ugostiteljske industrije.

    22.09.2022., Rovinj, Vesela atmosfera na prvom danu 15. Weekend media festivala koji se odrzava u Rovinju

    1. Kako dolazak svih tih uticajnih govornika brendira Rovinj kao poželjnu festivalsku destinaciju, a kako Weekend Media Festival utiče na post sezonu na hrvatskoj obali? 

    Božo Skoko: Weekend je pretvorio Rovinj u jedno od najznačajnijih evropskih susreta medijske, marketinške i kreativne industrije, a doprineo je produženju turističke sezone u ovom gradu i  pozicionirao ga kao nezaobilaznu kongresnu destinaciju u ovom delu Evrope. Međutim, svesni smo da je Rovinj dodatni magnet našim posetiocima, koji žele pametno da iskoriste poslednji letnji vikend u godini, da se inspirišu, edukuju, druže i zabave. Uostalom postao je deo identiteta celog Weekenda i teško bi bilo zamisliti ovu manifestaciju na nekom drugom mestu. Stara tvornica duvana, slikovite rovinjske ulice i luksuzni Maistrini hoteli daju onaj potrebni deo zvezdane prašine i emocija, uz sve vrhunske govornike, atraktivne teme i zanimljive panele.  Ta sinergija je odličan primer razvoja vrhunskog eventa s međunarodnom prepoznatljivošću i jačanja ponude destinacije. I za uspeh i petnaestogodišnju tradiciju WMF-a zaslužni su organizatori, gosti, ali i vizija Adris grupe, odnosno Maistre. Turiste i goste van sezone možemo privući kvalitetnim sadržajima, događanjima i ponudom, a njih je potrebno kreirati i njima upravljati. Brendiranje destinacije ozbiljan je strateški posao i ne prepušta se slučaju.

    22.09.2022., Rovinj, Vesela atmosfera na prvom danu 15. Weekend media festivala, koncert Konstrakte

    1. Jubilarni Weekend doneo je brojna iznenađenja, kako su posetioci reagovali na činjenicu da je Weekend ugostio i međunarodni festival kreativnosti Golden Drum?

    Boris Kovaček: Ponosan sam što smo uspeli da festival svetskog glasa dovedemo u Rovinj i tako Hrvatskoj regiji približimo međunarodne trendove. Posetioci su bili oduševljeni predavanjima govornika poput Gahde Wali koja je ovom prilikom TED govornicu zamenila onom u neposrednoj blizini rovinjske rive ili Fabia Seidla koji je govorio o budućnosti iz perspektive iskusnog direktora za globalni kreativni razvoj u Meti. Čestitam i svim pobednicima Golden Druma, prekaljenim kreativcima i uticajnim inovatorima koji postavljaju trendove kreativne, marketinške i medijske industrije. Golden Drum je ove godine prvi put zamenio Portorož Rovinjem, što još jednom pokazuje koliko je Weekend jak regionalni festival.

    1. Pored aktuelnosti i trendova iz sveta medija, marketinga, ekonomije, IT-ja, kreative, sporta, gastronomije i još mnogo čega, šta Weekend ima da kaže o toleranciji?

    Tomo Ricov: Ugostili smo jednu od trenutno najpopularnijih i najuticajnijih izložbi na svetu. „Tolerance Poster Show“ je pokazao šta umetnici iz celog sveta misle o ovom važnom i nikad aktuelnijem pojmu te kako je doživljavaju kroz sopstveni kulturološki kontekst i jezik. Drago nam je da je Weekend bio platforma za ovakvo plemenito širenje tolerantnih ideja i srećni smo što se Hrvatska pridružila cifri od preko 40 zemalja sveta u kojima je do sada održana izložba.

    1. Osim što ste deo programskog tima, na Weekendu ste učestvovali na panelu „Pušiona“, kako je bilo govoriti pred prepunom dvoranom o sopstvenim neuspesima? Pored toga, moderirali ste panel s dugovečnim TV maratoncima. Kako ste se snašli u ulozi moderatora?

    Mario Petrović: „Pušiona“ je bila odlična, uživao sam s publikom, Tomom, Davorom i Dimitrijem na duhovit način deleći neke svoje propale pokušaje. Znam da su i njih trojica uživali i da su se na panelu dobro zabavili! Zajedno smo pokazali da nije važno ako i „ispušite“ dobru poslovnu ideju, već da nakon toga treba ustati i pokušati ponovo, to je recept za uspeh. Osim toga, posebno mi je zadovoljstvo, a ujedno i užitak, bio da moderiram panel sa poznatim TV licima. Zoran Šprajc, Božo Sučec, Olivera Kovačević i Aleksandar Stanković su uticajni urednici, voditelji i novinari, a publika je uživala u iskustvima i pričama ovih televizijskih maratonaca. Osim što su nam otkrili koja je tajna njihove dugovečnosti, upozorili su i kako je fake news istinska pretnja za informiranost publike, pogotovo mlađe, a onda u rešavanju tog problema nastupa kvalitetno novinarstvo.

    1. Weekend Fun je nezaobilazni dio Weekenda, posetioci uvek imaju visoka očekivanja i od muzičkog dela programa. Koje izvođače ste doveli i ko je nastupom posebno oduševio goste?

    Nevena Rendeli Vejzović: Znamo da su naše žurke šlag na torti celokupnog programa, a uvek je posebno zadovoljstvo slagati taj deo i u „Staroj tvornici duhana“ videti vesele posetioce koji stvarno uživaju. Ovo je uistinu veliki projekat i drago nam je da nam redovno dolaze i posetioci iz cele regije. Zato smo pozvali i regionalne zvezde poput Konstrakte & Zemlje Gruva, ali i popularne domaće izvođače kao što su Matija Cvek & The Funkensteins i neponovljivog Darka Rundeka koji je uz Jazz orkestar HRT-a pripremio pravu senzaciju. Vojko V. je na svoj specifičan način zabavio publiku koja je nastavila da se zabavlja uz brojne DJ-eve duboko u noć.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Weekend Media Festival

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE