Onlajn marketing u Evropi „težak“ 40 milijardi evra
Izdvajanja za onlajn oglašavanja u Evropi tokom 2016. godine dostigla su ukupan iznos od 40 milijardi evra, uz značajan doprinos zemalja centralne i istočne Evrope, koji je veći nego ikada.
Prema podacima IAB Europe, tokom prethodne godine zabeležen je rast prihoda od onlajn oglašavanja od 12,2 odsto, što je dovelo do ukupnog iznosa od 41,8 milijardi.
U ovom periodu u zemljama centralne i istočne evrope zabeležen je rast od 15 odsto, javlja MN Njuzleter.
Najveći rast tokom 2016. godine beleže Rumunija (36,9 odsto), Slovenija (32,2 odsto) i Irska (31,4 odsto).
Izvor: Agencije
Foto: Pixabay
What's your reaction?
AGON by AOC
0
Aleksa Stanić
0
auto
0
automobil
0
beograd
0
bitno
0
branislav tiodorović
0
čipovi
0
digitalni marketing
0
E-commerce Asocijacija Srbije
0
elektricni
0
enterijer
0
fashion and friends
0
fijat
0
Fleg fudbal
0
Fond za razvoj
0
Forma Ideale
0
gejming
0
Google prevodilac
0
Google translate
0
Grand Kopaonik
0
Honor magicbook 14
0
HTEC
0
institu za majku i dete
0
koronavirus
0
lutka
0
Michelin vodič
0
migranti
0
minimum
0
miran san
0
MK Group
0
monitori
0
na proleće
0
nagrada
0
Nemačka
0
nestašica
0
One&Only Portonovi
0
parking
0
populacija
0
preminuo
0
primanje četvrte doze
0
restorani
0
sabic
0
SoMo Borac
0
spavanje
0
srbija
0
Stada
0
subvencije za preduzetnike
0
superdry
0
svet
0
tehnika
0
tinejdžer
0
troskovi
0
važno
0
vozac
0
weCAN
0
XIAOMI
0
zalihe
0
Pingback: Vrednost onlajn oglašavanja u Evropi 40 milijardi evra! - PORTAL