Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Marketinške agencije, Vivaldi forum

    Oni koji ideje pretvaraju u rezultate – marketinške agencije

    U organizaciji Mokrogorske poslovne škole, Letnji Vivaldi forum u okviru teme “Kreativnost crta put, inovacija ga gradi” okuplja više od 20 govornika, među kojima su predstavnici najuspešnijih marketinških agencija.

    Inovacija ne postoji bez kreacije, kao ni uspešan biznis bez instrumenata marketinga, a marketinška agencija je profesionalni tim bez kojeg je marketing teško zamisliti. Filozofije vodećih agencija iz ugla Vivaldi govornika U okviru bloka “U potrazi za uvidima” na binu izlazi Đorđe Janković, Managing Partner i kreativni direktor Friday agencije.

    Friday, mala nezavisna agencija za vođenje velikih komunikacijskih kampanja. Prateći Design Sprint metodologiju, petodnevni proces za rešavanje izazova i potvrđivanje ideja, petak ne vide kao dan zagrevanja za vikend, već kao nešto svrsishodnije. Dan koji simbolizuje jasnu sliku budućih projekata i optimističan početak nedelje koja sledi.

    Temu “Da li je na brendu” tumače nam Ivan Westerveen, koosnivač i kreativni direktor agencije Creative disorder i Nikola Parun, PR i Digital Media Manager agencije Ovation. Creative disorder se ne odnosi na identitet brenda, strategiju, dizajn i kreativne koncepte od 360 stepeni. Nije reč o više od 50 nagrada na reklamnim festivalima. Kreativni poremećaj je verovanje da mirovanje nikoga nije pokrenulo. Radi se o pronalaženju novih uglova na krugu.

    Kreativci stižu na Letnji Vivaldi forum

    Kreativni poremećaj znači znati šta ljudi žele, ali im dati ono što im treba. Ovation, smatraju da su ideje tu da bi se podelile i ponovo procenile kako bi se pronašlo najbolje rešenje. Da bi to bilo moguće, njihov tim čine veoma različiti, ali zreli i talentovani pojedinci koji su iskusni profesionalci i svestrane ličnosti. Svima je zajedničko uverenje da je budućnost i dobrobit klijenata sažeta u filozofiju: „rad, rad, rad“.
    Blok “Kako ja to vidim” otvara Marijana Agić Molnar, Regionalni CEO Direct Media medijskog sistema.

    Direct Media, međunarodnim i lokalnim partnerima pružaju integrisane komunikacione, reklamne i medijske usluge jer veruju u komunikacijski pristup nauke i umetnosti, istovremeno nastojeći da promovišu medijsko okruženje plasiranjem medijskog sadržaja vrhunskog kvaliteta.

    Vodeći su medijski sistem u jugoistočnoj Evropi. U okviru “How to radionice”, imaćemo priliku da čujemo Boru Miljanovića ispred agencije Represent Communications. Represent Communications – PR je ono u čemu ih smatraju najboljim, a digital je smer u kom su krenuli. Sa decenijom i po iskustva, pet kancelarija i bezbroj kampanja iza sebe, pozicionirali su se kao regionalni lider u pružanju integrisanih komunikacijskih usluga. Prepoznati su po svojoj izvrsnosti u ovoj oblasti, osvojivši više nagrada, uključujući i PR agenciju godine u Srbiji (Media Marketing).

    Posetite Mokru Goru od 12. do 14. juna, uživo ili pratite forum online bilo gde na svetu. Obezbedite svoju ulaznicu na vreme i spoznajte svet komunikacija na interesantan i interaktivan način.
    Za više informacija posetite sajt Vivaldi foruma.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Vivaldi Forum

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE