Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Crni vrh

    „Okrenuti smo ka razvoju odgovornog turizma“

    „Pripremamo se za poseban holistički program zdravstvenog turizma koji će biti jedinstven u regionu, jer spaja klimu, ishranu i sportske sadržaje hotela”, za BIZLife govori Filip Đoković, generalni direktor hotela „Crni vrh”, na Divčibarama.

    „Probleme funkcionisanja hotela u praksi istraživao sam kroz naučni rad i, u određenoj meri, smanjio jaz između teorije i prakse. Svaki novi projekat otvaranja hotela značio je angažovanje preko 300 studenata kojima sam predavao na Univerzitetu Singidunum i univerzitetima u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini”, počinje priču gospodin Đoković.

    Takav koncept preneo je i na hotel „Crni vrh”. „Više od polovine zaposlenih čine studenti sa kojima sam sarađivao na osnovnim i master studijama. Intenzivna saradnja sa visokim obrazovanjem dala je odlične rezultate, tako da je pokrenut inovativni dualni model studija Visoke škole organizacionih studija ’Eduka’, koja kao nastavnu bazu ima hotel ’Crni vrh’”, ističe

    Filip Đoković, generalni direktor hotel Crni vrh

    Filip Đoković, generalni direktor hotel Crni vrh

    .

    • Šta najviše volite na Divčibarama?

    Razlozi ogromnih simpatija prema Divčibarama nalaze se u specifičnoj prirodi, zaštićenim područjima i klimi. Starosedeoci Divčibara znaju da je destinacija u prošlom veku proglašena za vazdušnu banju. Divčibare danas poprima karakteristike savremene planinske destinacije, jer su infrastrukturni uslovi značajno bolji nego pre samo pet godina. Najsloženija deonica puta iz pravca Beograda i Novog Sada u potpunosti je rekonstruisana, a u toku su projekti regulisanja kvalitetnijeg snabdevanja vodom i električnom energijom. Razvija se ponuda za letnju i zimsku sezonu, što Divčibare čini konkurentnom destinacijom u Srbiji i regionu.

    • Hotel „Crni vrh” prostire se na tri nivoa i raspolaže kapacitetom od 111 moderno opremljenih soba i apartmana različitih tipova i veličina. Koji su najčešći zahtevi savremenih posetilaca? Šta im je važno?

    U fokusu gostiju je iskustvo koje se odnosi na putovanje u celini. Boravak u hotelu, pored samog čina putovanja i sadržaja na planini, predstavlja značajan deo tog iskustva. Ponosni smo na to što smo za manje od tri godine postojanja hotela postigli stepen lojalnosti gostiju od 43 odsto, a čak 70 odsto lokalnih gostiju boravilo je u hotelu najmanje 12 puta od njegovog otvaranja, u januaru 2020. godine.

    Izdvojile su se tri grupe gostiju. Prvu grupu predstavljaju porodice, sa decom i bez dece, čije su posete najintenzivnije u zimskoj i, u određenoj meri, u letnjoj sezoni. Drugu grupu čine profesionalni sportisti koji su na višesedmičnim pripremama tokom letnjih meseci. Treću grupu čine učesnici poslovnih događaja i tim bildinga, koji organizovano dolaze krajem zime, u proleće i na jesen.

    • Šta je vama, ako se postavite u poziciju konzumenta i posetioca, važno da jedan hotel poseduje?

    Gostu je najvažnije da se prijatno oseća, od momenta prilaska hotelu i čina parkiranja do odjave. Prijatno osećanje se teško može razložiti na konkretne činioce, ali se određeni, svakako, mogu izdvojiti: estetika, odnosno arhitektura i enterijer, usluge koje pružaju zaposleni, sadržaji hotela, higijena i kvalitetan dušek i jastuk.

    Prepoznavanje arhitekture ukazuje na to da gosti hotela „Crni vrh” imaju sofisticiran ukus, jer boravak u prijatnom ambijentu pojačava stepen njihovog zadovoljstva. Spa i velnes centar sa poluolimpijskim bazenom i dve teretane, tri kongresne sale za 400 učesnika, sportska hala i spoljni tereni, dva restorana sa kafeom i laundž barom čine sadržaje za različite ciljne grupe i periode u toku godine.

    Svakako, zaposleni čine najvrednije što u hotelu posedujemo. U globalno poznatim uslovima nedostatka kvalitetnih kadrova, izuzetno nizak nivo fluktuacije pokazatelj je da im prija posao koji rade. Svi zaposleni koji rade sa gostima, uključujući srednji menadžment, u potpunosti su visokoobrazovani iz oblasti turizma i hotelijerstva.

    • Uz hotel se nalazi moderna sportska dvorana, građena po standardima FIBA. Ko su njeni posetioci?

    Sportska hala sa svlačionicama i najsavremenijom teretanom za grupne treninge prostire se na preko 4000 kvadratnih metara. Ovim sadržajem ispunili smo najstrože uslove za pripremu vrhunskih sportista, koji direktno iz svojih soba ulaze u sportsku halu. Svake godine nam dolaze reprezentacije naše zemlje i regiona, Izraela, Emirata i zemalja Zapadne Evrope. Sportovi koji dominiraju su košarka, odbojka, fudbal i džudo. Pored sportske hale, u okviru hotela nalaze se fudbalski teren u punoj veličini, tri košarkaška terena, kao i teren za odbojku, mali fudbal i rukomet.

    • Koji su naredni koraci u poslovanju hotela?

    Naredni koraci su usmereni na dalje podizanje stepena konkurentnosti hotela i čitave destinacije u segmentu poslovnih događaja i profesionalnih sportskih ekipa. Pripremamo se za poseban holistički program zdravstvenog turizma koji će biti jedinstven u regionu, jer spaja klimu, ishranu i sportske sadržaje hotela. Okrenuti smo razvoju odgovornog turizma, što podrazumeva poslovanje zasnovano na očuvanju životne sredine, podsticanju razvoja ruralnih područja finansiranjem i nabavkom širokog asortimana poljoprivrednih proizvoda iz okolnih sela i na razvoju zaposlenih, kako bismo u povoljnom radnom ambijentu osigurali visokokvalitetan doživljaj našim gostima.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE