Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Od skromne školske užine do MOĆNOG BRENDA: Zašto su okrugli sendviči postali toliki HIT?

    The Baltimore Ravens su pojeli 7.500 smrznutih sendviča sa puterom od kikirikija i džemom kompanije J.M. Smucker Co. na putu do playoff-a NFL lige 2023. Drake je takođe jeo Uncrustables. NFL braća Travis i Jason Kelce priznali su u svom popularnom podcastu da jedu ovu užinu „više od bilo čega drugog“, čak i ako misle da se ne kvalifikuje kao sendvič. O čemu se zapravo radi?

    U pitanju su zapečaćeni sendviči bez kore koji se sastoje se od fila između dva sloja hleba. Punjenje može biti različito. Najpoznatiji su svakako oni brenda Uncrustables.

    Prehrambena kompanija iz Ohaja svrstala je na 12. mesto među prvih 50 najinovativnijih kompanija na ovogodišnjoj listi FastCompany-a, uglavnom zbog jednog proizvoda: Uncrustables — okruglih sendviča bez kore koji se prodaju u odeljku za zamrznutu hranu većine prodavnice namirnica.

    Kako su Uncrustables postali sveprisutna užina za odrasle? Postepeno, a zatim iznenada.

    The Baltimore Ravens

    Uncrustables sendvič

    „Ovo je proizvod koji postoji već dugo vremena“, priznaje šef marketinga u J.M. Smucker-u Gail Hollander, pozivajući se na skromne početke Uncrustables-a pre 25 godina kao na opciju za koju ne treba previše truda za školski ručak.

    „Ali to zapravo nije bio brend.“ Glavni razlog je, ironično, bila njegova popularnost: Smucker je proizvodio milion Uncrustables-a dnevno 2015. godine, tri miliona do 2022. i skoro pet miliona prošle godine, ali se i dalje bori da održi korak sa potražnjom. „Sendviči lete sa police i ljudi žele da ih konzumiraju“, objašnjava Hollander, „ali morali smo da budemo u stanju da napravimo dovoljno“.

    Kompanija je provela godine usavršavajući formu, fokusirajući se uglavnom na hleb kako bi ostao mekan, bez vazdušnih džepova i bez curenja. Za to je bila potrebna vlasnička oprema, kao i poseban zaobljeni oblik vekne o kojem Smucker ne govori mnogo.

    „Zamislite scenario u kome mi minimiziramo sav otpad, ali pravimo najmekši hleb“, kaže potpredsednik Rebecca Scheidler, koja nadgleda Uncrustables kao Smuckerov generalni menadžer za kategoriju zamrznutih namaza.

    Brend još uvek raste

    Smuckerovi proizvodni kapaciteti rastu nakon što su otvorili drugu fabriku 2019. a očekuje se da će treći objekat biti u funkciji kasnije ove godine.

    Kompanija je eksperimentisala i sa slanim sendvičima punjenim mesom i sirom, objavljenim krajem 2022. i najavila je da stižu rashlađeni Uncrustables, tako da više nema čekanja da se odmrznu. Smucker je proširio prodaju i na Kanadu i započeo izgradnju centra za istraživanje i razvoj u svom sedištu u Ohaju.

    Prošlog novembra, prehrambeni konglomerat je čak restrukturirao svoje poslovanje kako bi stvorio odeljenje „Frozen Handheld and Spreads”, što odražava značaj Uncrustables za kompaniju sa tržišnom kapitalizacijom od 14 milijardi dolara.

    Uncrustables (YT Screenshot)

    Prodaja Uncrustables-a porasla je na 685 miliona dolara u Smuckerovoj fiskalnoj 2023. (koja je završena 30. aprila 2023.) i očekuje se da će porasti na 800 miliona dolara u fiskalnoj 2024.

    Smucker predviđa da će Uncrustables postati brend od milijardu dolara u roku od dve godine nakon što se treća fabrika bude otvorila — a onda može odgovoriti na povećanu potražnu. „Kapacitet nas oslobađa“, kaže Scheidler. „Sada možemo ne samo da pravimo sendviče, već možemo i da se više integrišemo u kulturu“.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: YT Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE