Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    pepco

    Novi maloprodajni lanac stiže u Srbiju

    PEPCO, maloprodajni lanac odevnih predmeta i opreme za kuću, pokreće aktivnosti u Srbiji. Ovaj brend planira da otvori svoje prve prodavnice na jesen. Srbija će tako postati trinaesto evropsko tržište na kome PEPCO posluje. Ovaj lanac planira da otvori 30 prodavnica u prvoj godini rada u Srbiji.

    PEPCO je evropski maloprodajni lanac , koji kupce snabdeva odećom za celu porodicu i opremom za kuću po niskim cenama. PEPCO ima preko 2000 prodavnica u Češkoj, Hrvatskoj, Estoniji, Letoniji, Litvaniji, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Rumuniji i Bugarskoj, a u septembru otvara prve prodavnice i u Italiji. Ovaj brend je nastao 2004. godine u Poljskoj i od tada privlači veliko interesovanje kupaca i širi svoje poslovanje u centralnoj i istočnoj Evropi.

    Planirano je da prve PEPCO prodavnice budu otvorene na jesen 2020. godine. Jedna od njih će biti smeštena u Beogradu. Kompanija trenutno razmatra saradnju sa vlasnicima nekretnina u oblasti dugoročnog zakupa maloprodajnih prostora od oko 400-600m² širom Srbije.

    „Naša tržišna strategija se zasniva na razvoju tesnih veza sa klijentima i partnerima, kao i na vrednostima kao što su poštovanje, iskrenost, saradnja, unapređenje i entuzijazam. Zato želimo da pozovemo na saradnju sve koji žele da se pridruže našoj misiji i vrednostima, i da kupcima ponude nabolje mogućnosti za kupovinu po najnižim cenama“, prokomentarisao je Tomislav Bekavac, menadžer operacija za Adria region (Hrvatska, Slovenija i Srbija) kompanije PEPCO.

    PEPCO prodavnice nude dečju, žensku i mušku odeću, donji veš, modne detalje, igračke, proizvode i tekstil za opremanje doma itd. Oko 60 odsto asortimana čini odeća (uključujući obuću i donji veš), a 40 odsto ostali proizvodi. Sa kompletnim asortimanom odeće za bebe i decu do 14 godina, PEPCO je trenutno jedan od najvećih prodavaca dečje odeće u regionu CEE. Svi proizvodi su odabrani tako da kupcima ponude najbolje mogućnosti kupovine po niskim cenama. PEPCO prodavnice u Evropi mesečno poseti preko 19 miliona kupaca.

    PEPCO trenutno ima preko 19 hiljada zaposlenih. Ovaj brend obezbeđuje sveobuhvatan sistem obuke, koji ispunjava potrebe zaposlenih i podržava njihov razvoj bez obzira na poziciju ili funkciju. Zahvaljujući tome, prodajno osoblje može da ostvari bolji učinak, a stručnjaci u centrali i skladištima mogu uspešno da rukovode procesima koji unapređuju rad.

    U zemljama u kojima posluje, PEPCO nailazi na pozitivan prijem kod kupaca, profesionalaca i organizacija. PEPCO je za svoj rad dobio nekoliko nagrada u oblasti biznisa i maloprodaje, kao što su Dijamant časopisa Forbes, Superbrend, Nagrada za kvalitet usluge, Nagrada foruma šoping centara, Nagrada za najboljeg maloprodavca u regionu CEE za 2017. godinu.

    Više detalja o ponudi, brendu, slobodnim radnim mestima i potencijalnoj saradnji dostupno je na sajtu . Opšta i pitanja vezana za nekretnine mogu se poslati na adresu [email protected], a pitanja o mogućnostima zaposlenja na adresu [email protected].

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE