Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Novi Lamborgini

    Postoji LISTA ČEKANJA za najluksuzniji auto: Čeka se i po 12 meseci

    Vreme čekanja na novi Lamborgini SUV ili super-automobil sada je više od 12 meseci, pošto potražnja bogatih ljubitelja ove marke pokazuje malo znakova usporavanja, rekao je izvršni direktor ovog proizvođača Stefan Vinkelman.

    Uprkos nestabilnim berzama i rastućoj ekonomskoj neizvesnosti, potražnja za Lamborginijem je „velika kao i uvek“, rekao je izvršni direktor.

    „Neverovatno je. Teško je prognozirati šta će se desiti i u ostatku 2022. godine. Ali kada pričamo o kupcima, razgovarajući sa svim našim liderima, ne vidimo nikakvo usporavanje u pogledu narudžbina“, istakao je on.

    Liste čekanja za novi Lamborgini

    Rezultat je lista čekanja. Mnogi čekaju više od 12 meseci. Pre pandemije, tipična lista čekanja za novi Lamborgini bila je šest do devet meseci. Upitan kada ili da li će se lista čekanja kompanije ikada vratiti u „normalu“, Vinkelman je rekao da se potražnja za vrhunskim automobilima možda suštinski vratila na viši nivo s obzirom na samu količinu bogatstva stvorenog u poslednje dve godine.

    „Ono što vidimo je da širom sveta postoji sve više ljudi koji mogu da kupe automobil poput našeg. Posle pandemije, ljudi su želeli da se nagrade. Imamo tržišta koja su bila preplavljena novcem. Mislim da smo na veoma visokom platou. Ne znam da li je ovo nova normalnost“, objasnio je Stefan.

    Novi Lamborgini

    Novi Lamborgini (Pixabay)

    Lamborgini sve češće kupuju mladi

    Lamborgini je postao omiljen za mlade bogataše, koji su svoja tek stečena bogatstva stekli od kriptovaluta, akcija, tehnoloških kompanija i nasledstva. Vinkelman je rekao da će 70 odsto kupaca Lambo-a biti mlađi od 40 godina 2025.

    „Definitivno smo videli pomak ka mnogo mlađoj mušteriji“, rekao je on.

    Lamborgini je prijavio rekordne profite i proizvodnju prošle godine uglavnom zahvaljujući SUV-u, Urusu. Prodaja je porasla za 19% na 2,1 milijardu dolara i isporučili su 8.405 automobila, što je povećanje od 13% u odnosu na 2020. godinu, uključujući prodaju 5.021 modela Urus, 2.586 Huracana i 798 Aventadora.

    Novi Lamoborgini

    Novi Lamborgini (Pixabay)

    Vinkelman je rekao da proizvodnju ove godine nisu usporili problemi u lancu snabdevanja, pošto kompanija dobija visoki prioritet za čipove i druge delove matične kompanije Volkswagen. On je rekao da je proizvodnja ove godine na putu da bude još veća nego prošle godine.

    „Poboljšali smo našu proizvodnju. Videćemo. Ali ovo je prilika sigurno”, istakao je izvršni direktor.

    Zbog dugog vremena čekanja naplaćuju kupcima petocifrene i šestocifrene marže da bi nabavili automobile koji su ranije bili dostupni, bilo putem otkazivanja drugih kupaca ili demo modela. Jedan kupac je za CNBC rekao da je platio 100.000 dolara da bi dobio Urus u roku od mesec dana, umesto da čeka.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE