Novi dragulj Belodore parfimerija – Otvorena flagship radnja u centru Budimpešte
Lanac parfimerija Belodore otvaranjem prestižne radnje u Budimpešti još jednom potvrđuje vodeću poziciju niche parfimerije u Evropi.
Belodore, vodeći međunarodni lanac niche parfimerija u Evropi, u četvrtak, 9. novembra otvorio je novu flagship radnju u samom srcu Budimpešte. Ova ekskluzivna radnja koja se nalazi na najelegantnijem mestu mađarske prestonice, preko puta Opere, predstavlja pravo remek-delo dizajna koje pruža potpuno novo iskustvo ljubiteljima luksuznih mirisa.
Specijalni gost na otvaranju radnje u Budimpešti bio je gospodin Sergio Momo, osnivač i vlasnik brenda Xerjoff, a ovim prestižnim događajem Belodore je učvrstio vodeću poziciju na evropskom tržištu niche parfimerija.
„Xerjoff predstavlja spoj italijanske kreativnost i bogate istorije zanatstva, čiji je cilj stvaranje luksuznih mirisnih kompozicija”, istakao je Sergio Momo, osnivač i vlasnik brenda.
Povodom otvaranja organizovan je ekskluzivni svečani prijem sa brojnim iznenađenjima za sve zvanice.
Sama radnja predstavlja spoj tradicionalnog stila sa elementima savremenog minimalizma, donoseći svim kupcima priliku da uživaju u širokom asortimanu luksuznih mirisa najprestižnijih niche brendova, koji postavljaju standarde u parfemskoj industriji i pomeraju granice. Sa preko 270 kvadratnih metara prostora, ovo nije samo najveći maloprodajni lanac Belodore parfimerija, već i jedna od najvećih parfimerija u Evropi. Enterijer eklektičnog minimalizma inspirisan je stilovima Art Nouveau i Maroka i elegantno odražava raznolikost i bogatstvo koji su sinonim za niche parfeme.
Svi gosti su na otvaranju dočekani koktelima inspirisanim parfemom Erba Gold, uz modele koji su na sebi imali body paint inspirisan najpoznatijim Xerjoff mirisima: Kemi Blue kolekcijom i Erba Gold mirisom, a luksuznu atmosferu upotpunio je jedinstven nastup dečijeg hora iz Beograda.
Belodore je još jednom dokazao kako je upravo zahvaljujući posvećenosti pružanju vrhunskih mirisnih iskustava, postao vodeća niche parfimerija u celoj Evropi. Belodore parfemi su umetnost, a svaka poseta Belodore parfimerijama predstavlja putovanje kroz svet vrhunskih mirisa i raskoši.
Belodore – The art of fragrance. The science of beauty
Od svog osnivanja 2020. godine, Belodore je sinonim za luksuz i jedinstvenost. Međunarodni lanac niche parfimerija trenutno posluje u 6 zemalja: Bugarskoj, Hrvatskoj, Mađarskoj, Severnoj Makedoniji, Crnoj Gori i Srbiji. Belodore trenutno upravlja sa 13 parfimerija sa stručnim profesionalcima koji znanjem doprinose iskustvu upoznavanja sa luksuznim mirisima. U Belodore radnjama pažljivo su odabrani brendovi iz Londona, Milana, Pariza i Njujorka: kao što je Xerjoff, Amouage, Creed, Tiziana Terenzi, Edition de Parfums Frederic Malle, Kilian Paris, Etat Libre d’Orange, Byredo, Juliette Has a Gun, Caron, Nishane, Dr. Barbara Sturm, Swiss Perfection, Margy’s i mnogi drugi.
Belodore je prisutan i online sa 4 web prodavnice na 4 različita tržišta: Mađarska, Hrvatska, Srbija i Crna Gora. Izbor parfema u Belodore parfimerijama zaista je više od obične kupovine: to je jedinstvena prilika da sa sobom ponesete deo istorije, umetnosti i inspiracije. Sa izborom najfinijih mirisa i visokokvalitetnih kozmetičkih proizvoda iz više od 50 vodećih niche brendova, ovde možete doživeti zašto se parfemi definišu kao „čista umetnost“. Sve što treba da uradimo je da se prepustimo čudesnim kompozicijama mirisa!
Izvor: BIZLife
Foto: Promo
Pingback: Džun je stvorio prvi korejski brend NICHE parfema: Nazivi i mirisi sa kakvima se još niste susreli