Novi broj BIZLife magazina je stigao: Istražujemo kako nas brendovi vezuju za proizvode i oblikuju naše odluke

Novi broj BIZLife magazina je upravo izašao. U ovom, 135 izdanju, istražujemo kako nas brendovi vezuju za proizvode i oblikuju naše odluke. Gde se povlači granica između kreativne promocije i manipulacije.

Da li su brendovi samo simboli proizvoda ili i deo identiteta savremenog čoveka? Kako marketing koristi ljudske slabosti? Zašto konzumerizam ima tako moćan uticaj na naš identitet? O ovim ključnim pitanjima za BIZLife govori su stručnjaci, inovatori i lideri koji dele svoja iskustva i predviđanja, otkrivajući kako se prilagoditi i napredovati u ovoj promenljivoj eri. Pripremili smo vam pregršt zanimljivih priča i sagovornika.

Centralno mesto u novom izdanju zauzima Dejan Vukotić, direktor Agencije za osiguranje i finansiranje izvoza.

„Zajedno možemo da postavimo nove standarde i učinimo srpsku privredu prepoznatljivom na globalnom tržištu“, tvrdi Vukotić, čiju ćete kolumnu uskoro moći da čitate na našem portalu i magazinu.

Pored ovoga, donosimo vam i najuzbudljivije momente sa žurke godine BIZ bendova. Kako smo se proveli, ko je odneo pobedu, ali i kako su se naši učesnici pokazali na pozornici, naćićete na stranicama BIZLife magazina.

Šta smo Vam još pripremili?

RAZGOVOR S POVODOM

Digitalna prodaja – mitovi i stvarnost. Zorana Milidrag: Zašto će iskustvo kupovine ostati raznovrsno i kako se trgovci mogu prilagoditi?

SNAGA BRENDA / MARKETING

U iščekivanju velikog povratka Plazme. Ljubav i solidarnost potrošača kao pokretačka snaga.

RETAIL / E-COMMERCE

Mailbox – Supply chain koji pruža fleksibilnost i brzinu usluge svojim klijentima proširuje mrežu franšiznih partnera

BIZ BENDOVI

Veliko FINALE spektakla – FEIMUS je BIZ BEND 2024. godine

MENTORSTVO / PREDUZETNIŠTVO

Dragan Vlah: Čovek koji menja pravila biznis igre

ODRŽIME

Poruke konferencije SDF 2024 ukazuju na neophodnost korenitih promena u funkcionisanju društva i lokalne i globalne ekonomije

WEB MIND

„Man Mind” – lifestyle u IT i tehnološkoj industriji

ESG / CSR

Carlsbergov recept za održivu budućnost. Inovacije u proizvodnji, ulaganja u lokalnu zajednicu i prilagođavanje evropskim trendovima

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE