Novi broj BIZLife magazina je stigao: Istražujemo kako nas brendovi vezuju za proizvode i oblikuju naše odluke
Novi broj BIZLife magazina je upravo izašao. U ovom, 135 izdanju, istražujemo kako nas brendovi vezuju za proizvode i oblikuju naše odluke. Gde se povlači granica između kreativne promocije i manipulacije.
Da li su brendovi samo simboli proizvoda ili i deo identiteta savremenog čoveka? Kako marketing koristi ljudske slabosti? Zašto konzumerizam ima tako moćan uticaj na naš identitet? O ovim ključnim pitanjima za BIZLife govori su stručnjaci, inovatori i lideri koji dele svoja iskustva i predviđanja, otkrivajući kako se prilagoditi i napredovati u ovoj promenljivoj eri. Pripremili smo vam pregršt zanimljivih priča i sagovornika.
Centralno mesto u novom izdanju zauzima Dejan Vukotić, direktor Agencije za osiguranje i finansiranje izvoza.
„Zajedno možemo da postavimo nove standarde i učinimo srpsku privredu prepoznatljivom na globalnom tržištu“, tvrdi Vukotić, čiju ćete kolumnu uskoro moći da čitate na našem portalu i magazinu.
Pored ovoga, donosimo vam i najuzbudljivije momente sa žurke godine BIZ bendova. Kako smo se proveli, ko je odneo pobedu, ali i kako su se naši učesnici pokazali na pozornici, naćićete na stranicama BIZLife magazina.
Šta smo Vam još pripremili?
RAZGOVOR S POVODOM
Digitalna prodaja – mitovi i stvarnost. Zorana Milidrag: Zašto će iskustvo kupovine ostati raznovrsno i kako se trgovci mogu prilagoditi?
SNAGA BRENDA / MARKETING
U iščekivanju velikog povratka Plazme. Ljubav i solidarnost potrošača kao pokretačka snaga.
RETAIL / E-COMMERCE
Mailbox – Supply chain koji pruža fleksibilnost i brzinu usluge svojim klijentima proširuje mrežu franšiznih partnera
BIZ BENDOVI
Veliko FINALE spektakla – FEIMUS je BIZ BEND 2024. godine
MENTORSTVO / PREDUZETNIŠTVO
Dragan Vlah: Čovek koji menja pravila biznis igre
ODRŽIME
Poruke konferencije SDF 2024 ukazuju na neophodnost korenitih promena u funkcionisanju društva i lokalne i globalne ekonomije
WEB MIND
„Man Mind” – lifestyle u IT i tehnološkoj industriji
Carlsbergov recept za održivu budućnost. Inovacije u proizvodnji, ulaganja u lokalnu zajednicu i prilagođavanje evropskim trendovima
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: BIZLife