Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nova PepsiCo inicijativa: „Plus za planetu – promena počinje od tebe“

    Povodom Svetskog dana ponovne upotrebe plastične ambalaže, koji se obeležava svakog 16. juna, kompanija PepsiCo je, u saradnji sa Nacionalnom geografijom kao medijskim partnerom i JP Ada Ciganlija, pokrenula akciju prikupljanja plastičnih flaša i time obeležila početak inicijative “Plus za planetu – promena počinje od tebe”.

    PepsiCo poziva građane u Beogradu da od 16.6-16.7. odlože iskorišćene plastične flaše na nekoliko „zelenih“ punktova

    Kako bi skrenula pažnju na adekvatno odlaganje plastike, ali i značaj cirkularne ekonomije, kompanija PepsiCo poziva građane u Beogradu da donesu svoje iskorišćene plastične flaše na nekoliko „zelenih“ punktova.

    Počevši od 16. juna, pa sve do 16. jula, flaše će se prikupljati u posebno obeleženim kontejnerima.

    Oni će biti postavljeni na:

    • Adi Ciganliji
    • u tržnim centrima: Ušće Shopping Center, Delta City, BEO Shopping Center, Navigator i Ada Mall
    • ispred hipermarketa Mega Maxi Ada

    Plus za planetu – promena počinje od tebe, PepsiCo

    Ova inicijativa nastala je kako bismo ilustrovali sve ono što kao PepsiCo, na globalnom nivou, želimo da postignemo u okviru PepsiCo Positive strategije održivog razvoja. Kroz kontinuirano usmeravanje zajednice ka odgovornom ponašanju prema okruženju, želimo da ovaj poduhvat bude podsetnik da samo udruženi možemo da napravimo promenu. To pokazuju i svi partneri okupljeni oko ove kampanje. Nisu u pitanju samo ciljevi koje želimo da postignemo, već to da odgovornost treba da bude način na koji živimo. Posebno smo ponosni na to što je ideja za ovu kampanju došla od zaposlenih koji svakodnevno grade kulturu održivosti iznutra“, izjavila je Ivana Vukić, menadžerka korporativnih komunikacija i javnih politika za Zapadni Balkan u kompaniji PepsiCo.

    Još jedan od ciljeva ove akcije uključuje i izgradnju najveće strukture od plastičnih flaša preko veštačkog jezera na Adi Ciganliji i pokušaj obaranja Ginisovog ™ svetskog rekorda.

    Nakon toga, prikupljena plastična ambalaža u akciji, kao i flaše korišćene u izgradnji konstrukcije, biće odložene na adekvatan način, kako bismo im dali i novi život.

    Prepoznavši važnost ove teme, kampanju su podržali:

    • Ada Ciganlija
    • Nacionalna geografija
    • Sekopak
    • MPC Properties
    • Ada Mall
    • kompanija Delhaize Srbija
    • Gorska služba spašavanja Srbije
    • Belgrade Office Park

    Zajednički pozivamo sve Beograđane da daju svoj doprinos ovoj akciji. Takođe, i stanovnike svih ostalih gradova u Srbiji da odgovorno koriste i adekvatno odlažu plastičnu ambalažu. Da svojim primerom podstaknu pozitivne promene u društvu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: PepsiCo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE