Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Nije sve u rejtingu, ima nešto i u kvalitetu“

    Za BIZLife govori Nebojša Bradić, urednik kulturno-umetničkog programa RTS-a

    Radio televizija Srbije kao javni servis ima obavezu da emituje i program koji nije popolaran među širokim javnim mnjenjem. Nažalost, kultura i umetnost se računaju u taj neprofitabilan deo programa. Urednik kulturno-umetničkog programa na Javnom servisu Nebojša Bradić u razgovoru za BIZLife kaže da nije sve u rejtingu, ima nešto i u kvalitetu.

    „RTS je najveći prenosilac umetnosti u zemlji i to hoće da nastavi da bude. Mi smo u takvoj vrsti obaveze, kao javni servis sarađujemo sa pojedincima, institucijama i organizacijama kako bismo umetnosti dali što više prostora i kako bismo tu glavnu ulogu prenosioca mogli da obavimo i u budućim vremenima. To podrazumeva najrazličitije vrste saradnji kako sa ljudima u zemlji, tako i van zemlje. Proizvodnja emisija iz oblasti kulture i umetnosti je, takođe, jedna od važnih misija. Mi imamo veliki broj emisija koje se dnevno bave informacijom iz oblasti kulture- tu su „Kulturni dnevnik“ ili retrospektive magazinskog tipa, kakav je „Kulturni centar“. Tu su i mnoge druge emisije iz svih oblasti kulturnog stvaralaštva- bavimo se književnošću, likovnom umetnošću, pozorištem. U tom segmentu mi zaista nemamo konkurenciju, jer se druge televizije tim stvarima ne bave. Podrška nam je i radio koji u okviru sistema obavlja važnu misiju, kao i portali i sajtovi koje mi razvijamo. Želimo da nastavimo da nosimo tu našu ulogu lidera, ali i da to usavršavamo i da to kvalitativno poboljšavamo  u odnosu na nove tehnologije koje nam se nude kao izazov,” kaže Bradić.

    Na pitanje da li RTS “juri rejtinge” i kakva je statistika što se gledanosti tiče, Bradić kaže da je “RTS najgledanija televizija”.

    “Ipak, nije najvažnije da televizija ima najveću gledanost da bi potvrđivala sebe, ali je dobro da publika i gledaoci RTS-a prepoznaju kvalitet koji postoji u različitom segmentima i da taj kvalitet prate i podržavaju. Činjenica da je RTS najgledaniji je obaveza koja bi trebalo da se nastavi, ali za nas je mnogo veći izazov kvalitet i produkcija. Razvijamo programski sadržaj, bilo da se se radi o in- house produkcijama, u koje uključujemo kreativce iz svih iz svih oblasti, ili se radi o spoljnim produkcijama ili kupovini projekata koji su  gotovi na konkursima za nezavisne evropske produkcije,” zaključuje Bradić.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Medija centar Beograd

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE