Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Netflix

    Poznato kada će Netflix omogućiti JEFTINIJU cenu pretplate

    Kompanija Netflix je nedavno saopštila zaposlenima da bi niža cena pretplate zbog oglasa mogla da se uvede do kraja godine, izvestio je New York Times.

    Netflix se na taj način bori protiv konkurencije u strimingu. Akcije su pale prošlog meseca nakon što je kompanija prijavila da je izgubila 200.000 pretplatnika u prvom kvartalu 2022.

    Izvršni direktor Netfliksa Rid Hejstings rekao je u aprilu da je kompanija otvorena za dodavanje reklama u uslugu. Hejstings je godinama odbijao da postavlja reklame na platformu.

    ,,Oni koji su pratili Netflix znaju da sam bio protiv složenosti oglašavanja i veliki obožavatelj jednostavnosti pretplate. Ali koliko god da sam obožavatelj toga, ja sam veći obožavatelj izbora potrošača“, rekao je on prošlog meseca.

    Netflix

    Netflix (Pixabay)

    Omogućavanje potrošačima koji vole nižu cenu i tolerantni su na oglašavanje, da dobiju ono što žele, ima mnogo smisla, dodao je on.

    Ubrzava se uvođenje oglasa na striming platformi

    Hejstings je u aprilu izjavio da Netflix pokušava da smisli kako da dovede oglase na platformu „u narednih godinu ili dve“. Sada izgleda da se taj proces ubrzava. Kompanija, koja je odbila da komentariše ovu priču, pokušava da pronađe načine da donese više novca i preokrene priču o akcijama.

    Ipak, vest je prestrašila investitore, što je dovelo do pada akcija Netfliksa za 1% nakon izveštaja. Akcije su bile veće pre priče u Njujork Tajmsu.

    Netflix

    Netflix, strimovanje (Pixabay)

    Netflix otkrio kada će ograničiti deljenje lozinke

    Još jedna oblast koja stvara prihode, a koju kompanija istražuje, verovatno je ograničavanje deljenja lozinki među pretplatnicima. U poruci zaposlenima se takođe navodi da će započeti taj proces otprilike u isto vreme kada želi da debituju sa oglasima.

    U martu je kompanija saopštila da već godinu dana radi na načinima da „omogući članovima koji dele lozinku van svog domaćinstva da to učine lako i bezbedno, ali uz veće cene“.

    Kompanija je u aprilu izvestila da ima 221 milion pretplatnika, što je čini liderom na tržištu striminga. Međutim, izgubila je 200.000 korisnika u prvom kvartalu 2022. Takođe, očekuje da će izgubiti još dva miliona u drugom kvartalu.

    Gubitak pretplatnika i loša uputstva naveli su investitore da dovode u pitanje budući rast Netfliksa, pa čak i čitav posao striminga.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE