Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Netflix Trik na Netflixu

    Netflix planira povećanje cene: Novo poskupljenje stiže posle skoro dve godine

    Platforma Netflix planira povećanje cene svoje usluge bez reklama nakon što se okončao štrajk holivudskih glumaca, piše Wallstreet journal.

    Prema pisanju ovog lista, kompanija Netlfix pregovara o podizanju cena na nekoliko tržišta širom sveta, ali će verovatno početi od SAD i Kanade.

    Nije poznato za koliko će Netflix podići cene, kao ni kada će nove cene stupiti na snagu. Platforma je u februaru smanjila cene svojih usluga u nekim zemljama, a istog meseca je iznela i plan za suzbijanje deljenja lozinki među pretplatnicima koji je uveden u više od 100 zemalja u maju.

    Podaci kompanije sa kraja jula pokazuju da je prihod u regionima u kojima je zabranjeno deljenje lozinki sada veći nego pre pokretanja usluge i da „prijave već premašuju otkazivanje“.

    „Većina našeg rasta prihoda ove godine je rast obima od novih plaćenih članstava i to je u velikoj meri vođeno našim uvođenjem plaćenog deljenja“, rekao je tada Finansijski direktor Netfliksa Spenser Neuman.

    TV

    Netflix TV (Pixabay)

    Trenutno, nivo Standard sa oglasima košta 7 dolara mesečno i podržava dva uređaja istovremeno za HD gledanje. Zbog problema sa licenciranjem, ovaj nivo nema pristup svom sadržaju koji gledaoci bez oglasa imaju na Standard i Premium nivoima.

    Netflix je odbio da komentariše bilo kakve planove za povećanje cena u budućnosti. Nema reči o tome koliko će se troškovi povećati, ali samo na osnovu prethodnih povećanja Netflik-a, mogli bi da budu od 1 do 2 dolara mesečno. Poslednji put je kompanija podigla cene u januaru 2022. godine.

    Iako je trebalo neko vreme da zaživi, ovaj nivo je od tada postao druga najpopularnija ponuda Netflixa za pretplatnike koji nisu voljni da odvoje 15,50 i više dolara mesečno.

    Tajming za ovo navodno povećanje cene je pomalo čudan s obzirom na to da je Netflix-ov šef marketinga Džeremi Gorman najavio da napušta kompaniju. Gormanova zamena, Ejmi Rajnhard, ranije je bila Netflix-ova potpredsednica studijskih operacija.

    Netflix bi mogao da poveća cenu Standarda sa oglasima i na 10 dolara, jer bi ga to stavilo u liniju sa Mak-om, bivšim HBO i njegovim nivoom pretplate sa oglasima. To bi bilo više od 8 dolara koje Disney+ naplaćuje mesečno za svoj nivo podržan reklamama, ali šuška se da i oni planiraju povećanje cene.

    Sa druge strane, Amazon Prime Video pokušava da poveća pretplatu na Prime od 139 dolara godišnje, tako što bi naterao korisnike da plate dodatnih 3 dolara mesečno ili će takođe početi da vide oglase.

     

    Izvor: Bizlife

    Foto: Pexels/Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE