Nova taktika: Zašto Netflix planira da uloži 2,5 mlrd USD u korejski sadržaj?
Netflix udvostručuje ulaganje u južnokorejski sadržaj sa 2,5 milijardi dolara u naredne četiri godine, kada planira da proizvede više K-drama, filmova i rijaliti emisija.
Gigant za strimovanje je najavio investiciju u ponedeljak, nakon sastanka između južnokorejskog predsednika Juna Suka Leola i ko-izvršnog direktora Netfliksa Teda Sarandosa u Vašingtonu.
Investicija je duplo veća od iznosa koji je Netflix do sada najavio na brzorastućem tržištu od dolaska 2016. U 2021. godini, rukovodioci kompanije rekli su da Netflix planira da uloži oko 500 miliona dolara u korejski sadržaj, a pritom je potrošeno 700 miliona dolara od 2016.
Gigant postaje sve nastrojeniji prema korejskom sadržaju, koji obožavaoci širom sveta sa entuzijazmom konzumiraju, piše CNN.
Najgledanija ostvarenja na Netflixu
Priče proizvedene u Južnoj Koreji „predstavljaju globalni kulturni duh vremena“, rekao je Sarandos, navodeći uspeh emisija kao što su „Squid Game“, „The Glory“ i „Physical: 100“.
„Squid Game“, koja prikazuje takmičare kako igraju smrtonosne dečije igre da bi osvojili ogromnu novčanu nagradu, postala je najveće ostvarenje kompanije širom sveta 2021.
„The Glory“, drama o ženi koja se sveti nasilnicima iz detinjstva, takođe je bila najgledanija emisija platforme u svetu u nedelji kada je objavljena u martu.
„Physical: 100“, iscrpljujuća takmičarska emisija, bila je Netfliksova druga najpopularnija neengleska emisija širom sveta u februaru, prema kompaniji.
Netflix sve više proizvodi originalni međunarodni sadržaj i oslanja se na izglede u inostranstvu dok se njegov rast u Severnoj Americi i Evropi usporava.
Investicija u korejski sadržaj kao ,,ogromna prilika“
U januaru je kompanija objavila da planira svoj najveći broj južnokorejskog sadržaja, sa 34 nova i stara naslova koji će biti predstavljeni ove godine. Podaci o publici pokazuju da je „više od 60 odsto svih članova Netfliksa“ gledalo korejske emisije ili filmove prošle godine.
Četiri od 10 najgledanijih TV emisija ikada, koje nisu na engleskom jeziku na strimeru, takođe su korejske. To su: „Squid Game“, „All of Us Are Dead“, „The Glory“ i „Extraordinary Attorney Woo“, navodi kompanija.
Jun je u ponedeljak rekao novinarima da će nova investicija da bude „ogromna prilika“ ne samo za Netflix, već i za južnokorejsku industriju sadržaja i kreatore.
„Uspeli smo da donesemo ovu odluku jer imamo veliko poverenje da će korejska kreativna industrija nastaviti da priča sjajne priče“, rekao je Sarandos posle njihovog sastanka.
Netflix je dodao 1,46 miliona plaćenih pretplatnika u azijsko-pacifičkom regionu u prvom tromesečju, što ga čini najbrže rastućim regionom kompanije dok su prijave na drugim mestima zastale, prema njegovoj najnovijoj zaradi.
Kompanija je prijavila da je videla „reakciju na otkazivanje“ pretplatnika nakon što je najavila da će ukinuti deljenje lozinki.
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay, Unsplash