Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je „Plazma“ na NEOBIČAN način objasnila koncept jednakosti? (VIDEO)

    Da li ste ikada probali da prelomite Plazma keks na dve jednake polovine? Iako možda na prvi pogled izgleda teško: moguće je! Slično je i sa idejom jednakosti: nju nije lako ostvariti, ali ako se svi zajedno potrudimo, šanse su mnogo veće da se otkloni neravnopravnost polova.

    Kompanija Bambi i njen svakako, najpoznatiji brend Plazma, kreirali su zanimljiv video koji ukazuje na jednakost polova.

    Imajući ovo na umu, 8. marta kada obeležavamo Internacionalni dan žena, Plazma želi da skrene pažnju na ekonomsku, političku i socijalnu neravnopravnost polova.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Plazma (@plazma_zvanicna)

    Plazma kampanjom „Jednakost dolazi iz kuće“ koju je pokrenula prošle godine sa ciljem podizanja svesti javnosti o neravnopravnom položaju žena, veruje da skretanjem pažnje na neravnopravnost, kao i osnaživanjem žena, svi zajedno možemo doprineti društvenoj inkluziji.

    U videu su prikazani rezultati istraživanja „Rodna ravnopravnost i ravnoteža između poslovnog i privatnog života“. Oni su pokazali da muškarci provode značajno manje vremena od žena u obavljanju rutinskih kućnih poslova. U gradskih sredinama kućne poslove obavlja 75 odsto žena, dok se u ruralnim sredinama taj procenat kreće i do 84 odsto. Isto istraživanje ukazalo je da se porodiljsko odsustvo, iako zakonom uređeno i dopušteno, ne koristi u dovoljnoj meri od strane muškaraca (svega 5 odsto). Sve to usled stereotipa o rodnim ulogama, kao i da 55 odsto žena smatra da nisu ostvarile svoj pun potencijal u karijeri.

    Plazma kampanja povodom dana žena „Jednakost dolazi iz kuće“

    Neravnopravnost polova: Manje žena na rukovodećim položajima

    Inspirisani pozitivnim reakcijama kampanje „Jednakost dolazi iz kuće“ kojom su obeležili Dan jednakosti žena 2021. godine i za koju su osvojili nagradu ’Grand prix’, UEPS festivala, kompanija Bambi i Plazma, kroz video klip, ukazuju na socio-ekonomsku neravnopravnost polova.

    Ukazuje i činjenicu da se samo 32 odsto žena nalazi na rukovodećim pozicijama, u odnosu na 68 odsto muškaraca, što ukazuje na neravnopravan položaj žena na ključnim vodećim pozicijama u Srbiji.

    Kampanjom „Jednakost dolazi iz kuće“ Plazma nastavlja da inspiriše da svi zajedno možemo da utičemo na položaj žena u našem društvu polazeći od sopstvenih domova, jer jednakost dolazi iz kuće i vodi ka ravnopravnosti.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Plazma/Pixels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE