Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ovo su 4 suštinska pitanja za vaš ŽIVOTNI PLAN

    Kreiranje životnog plana je kao izgradnja železnice: Pred vama se pruža prugu kojom možete da idete, koja vodi do unapred definisane destinacije. Ali vama ne odgovara bilo koji životni put. Morate pronaći svoj tako što ćete sebi odgovoriti na neka pitanja.

    Da bi se prešlo na životni plan za budućnost, svaki pojedinačni plan mora da sadrži odgovore na četiri suštinska pitanja.

    Ko si ti?

    Nikada neće postojati druga osoba kao što ste vi – sa vašom kombinacijom interesovanja, iskustva, znanja, strasti, veština i resursa. Da biste najbolje iskoristili sve što imate, potreban vam je uvid u to ko ste.

    Verujemo da je najbolji način da odgovorite na ovo pitanje sažeto i delotvorno tako što ćete uočiti vaše specifične vrednosti i osmisliti misiju koja vas čini motivisanim da ustanete iz kreveta ujutru. Zajedno, vaša misija i vrednosti deluju kao neka vrsta kompasa. Oni oblikuju široku sliku i svakodnevne odluke.

    preduzetnici

    Devojka (Freepik)

    Šta ćete uraditi?

    Nije dovoljno znati ko si. Vaša budućnost ne može da se zasniva samo na uverenju. Potrebna vam je vizija kako ćete primeniti sve u sebi da biste stvorili svetliju budućnost. Potrebna vam je ubedljiva vizija.

    To je neophodno za postizanje dvostruke pobede. Koristite viziju svaki put kada postavite PAMETNIJE ciljeve . Ali PAMETNIJI ciljevi vas vode samo godinu dana u budućnost. To nije dovoljno daleko da obezbedi holistički pravac za vaš život.

    S druge strane, većina životnih planova traži od vas da pogledate decenijama u budućnost – čak i do smrtne postelje. Teško je stvoriti pouzdanu, detaljnu sliku budućnosti kada gledate tako daleko. A za neke ljude, razmišljanje o smrti otežava postizanje načina razmišljanja o obilju koji je neophodan za efikasno zamišljanje ubedljive budućnosti.

    Zašto je to važno?

    Identifikovanje vaše motivacije je ključni deo postavljanja PAMETNIJIH ciljeva. Zašto? Odgovor je dvojak.

    Prvo, već ste identifikovali svoje vrednosti i misiju. Kada direktno povežete ono što radite sa onim što želite da budete, dobijate pristup dubokim izvorima motivacije iz kojih možete da crpite čak i u danima kada se osećate demoralisano.

    Drugo, imate širu sliku. Ne razmišljate samo o cilju poput toga da skinete kilograme, već o holističkoj viziji o tome kakav će biti osećaj u vašem telu nakon toga. Velika slika će i dalje biti privlačna, čak i kada određeni cilj privremeno izgubi svoj sjaj.

    Muškarac, moć (Unsplash)

    Životni planovi (Unsplash)

    Kako ćeš to uraditi?

    Aspiracije su moćne, posebno kada su jasno definisane. Ali budimo iskreni. Ponekad su veliki snovi zastrašujući. Kako ćete stići od mesta gde ste sada do mesta gde želite da budete? Prekretnice i navike.

    Prekretnice razlažu vašu viziju na manje, pristupačnije kontrolne tačke. Dok ponovo razmatrate svoju viziju za inspiraciju, vaše prekretnice vam pomažu da se fokusirate na ono što treba da se desi sledeće. Ove prekretnice se lako pretvaraju u PAMETNIJE ciljeve.

    Navike, s druge strane, pojednostavljuju vaš uspeh eliminišući nepotrebno razmišljanje i donošenje odluka. Kao i prekretnice, oni mogu postati PAMETNIJI ciljevi (konkretno, ciljevi navika ). Oni vam pomažu da stabilno ulažete kroz akciju koja vas vodi tamo gde želite, piše Hannah Williamson za sajt Full Focus.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Freepik/Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE