NATO pivo HIT u Finskoj: Ne mogu da stignu da proizvedu koliko se traži

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    NATO pivo HIT u Finskoj: Ne mogu da stignu da proizvedu koliko se traži

    Finska pivara muči se da izađe na kraj sa ogromnom potražnjom za svojim novim pivom, kako bi obeležila odluku zemlje da se pridruži NATO posle 75 godina neutralnosti.

    Pivara se nalazi u Savonlini, 50 km od ruske granice, u zgradi od crvene cigle izgrađenoj kada je Finska još bila deo Ruskog carstva 1909. godine.

    Njen vlasnik Peteri Vantinen rekao je da je prodaja njegovog piva „slobode“ eksplodirala otkako je postala viralna na društvenim mrežama, nakon što je finski parlament raspravljao o kandidaturi zemlje za pridruživanje NATO.

    “Uobičajeno dnevno prodamo oko stotinu limenki piva. Sada je broj veći od dve hiljade”, rekao je on.

    Savonlini je do sada bio najpoznatiji po svom impozantnom zamku iz 15. veka i godišnjem letnjem operskom festivalu, ali NATO pivo u prepoznatljivim plavim limenkama je sada ovaj grad dovelo u centar pažnje.

    „Ideju sam dobio u četvrtak ili petak prošle nedelje, a tokom vikenda smo odlučili da napravimo etikete i na sreću smo već imali malo limenki bez etiketa u našem skladištu. Tajming je bio dobar“, kaže Vantinen, koji je osnovao Olaf Breving Pivaru 2016.

    Do sada su u supermarkete isporučili oko 8.000 litara piva u limenkama, ali će od sledeće nedelje biti u partnerstvu sa dva najveća finska maloprodajna lanca i učiniti ga dostupnim u prodavnicama širom zemlje i u flašama.

    „Leti sa polica i ima mnogo pozitivnih povratnih informacija. Mislim da je to zato što je ovo proleće bilo ispunjeno mrakom i možda je ovo ljudima samo ponudilo nešto pozitivno u vezi cele stvari“, objašnjava Vantinen.

    Popularan napitak

    Naziv piva je igra sa finskim izrazom „Otan olutta“, što znači „Ja ću pivo“, i francuskom skraćenicom za NATO, koja je „OTAN“.

    „Nismo mnogo ozbiljni, vitez na etiketi je crtani film, to je samo da proslavimo kako finska bezbednost postaje malo bolja“, kaže Peteri Vantinen.

    Ove nedelje su bili redovi u radnji Olaf Breving dok su Finci pokušavali da se dočepaju limenki piva. Čak su imali i mušterije koje su se vozile iz drugih gradova stotinama kilometara udaljenih da sačekaju u redu da kupe limenku.

    Zastava Finske (Pixabay)

    Ovo možda i ne iznenađuje kada uzmete u obzir da Finci svake godine konzumiraju oko 74 litara piva po osobi – što je otprilike isti procenat ljudi koji su podržali ovonedeljnu prijavu za NATO, piše EuroNews.

    Finskim pivarima nisu neobičani trikovi za pivo. U julu 2018. kompanija Rock Paper Scissors Breving Company u Kuopiju lansirala je pivo pod nazivom „Hajde da rešimo ovo kao odrasli“ kako bi se poklopilo sa samitom Donalda Trampa i Vladimira Putina koji se u to vreme održavao u Helsinkiju.

    U novembru 2018. Tornion Panimo je poslao hitne pošiljke specijalno proizvedenog Peacemaker Arctic Pilsnera u severnu Norvešku, gde je desetine hiljada pripadnika NATO-a učestvovalo u operaciji Trident Juncture.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay/Twitter

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE