Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Muzička superzvezda J Balvin lice prolećne GUESS kampanje za 2019.

    Popularni američki brend GUESS i poznati latino pevač J Balvin ponosno najavljuju saradnju na prolećnoj kampanji za 2019. godinu. Lice kampanje je J Balvin, a na snimanju u Majamiju su učestvovali i Sofia Jamora, Kara Del Toro, Xian Mikol i Gabriela Giovanardi.

    Prepoznatljivi reggeaton zvuci urbane latino muzike postali su popularni širom sveta zahvaljujući Balvinu i njegovim kolumbijskim korenima. Balvin je snimio 11 singlova koji se rangiraju pod brojem 1, a da je omiljen među fanovima dokazuje činjenica da ima više od 50 miliona pratilaca na društvenim mrežama i više od 10 milijardi pregleda na YouTube kanalu.

    „Čast mi je što sam imao priliku da sarađujem sa brendom kao što je GUESS na uvođenju sveta mode u moju VIBRAS turneju. GUESS se savršeno uklapa u moj stil, a reakcije fanova su fenomenalne. Veoma sam srećan i zahvalan na ovom partnerstvu“, rekao je Balvin.

    Kako je saopšteno, u kampanji su učestvovali ko-osnivač GUESS?, Inc., Paul Marciano i modni fotograf Tatiana Gerusova. Tatianina kamera zabeležila je sve fashion momente sa snimanja, dok je J Balvin nosio odabrane komade iz kul „GUESS Vibras“ linije. Snimanje se odigralo na ulicama grada, kao i u privatnoj rezidenciji, dok su za pozadine korišćeni zidovi jarkih boja i ulična umetnost. Vibrantna GUESS kolekcija se, istovremeno, stopila i istakla u odnosu na tropsko okruženje.

    Nicola Marciano, direktor partnerskih odnosa za GUESS?, Inc i GUESS Jeans U.S.A. izjavio je, „J Balvin kampanja je u potpunosti okrenuta vibracijama. ‘Vibras’ kampanja je izraz savršenog miksa Balvinovog stila i GUESS nasleđa. S obzirom na to da je J Balvin jedan od najvećih umetnika na svetu, i da GUESS ima veliku bazu latino fanova, znao sam da je ovo partnerstvo savršena ideja i idealan način da proširimo našu globalnu maloprodajnu platformu, tako što ćemo osvojiti njegove fanove nakon što počnu da ga, osim muzike, povezuju i sa našim brendom“.

    Odabrani modeli iz Vibras kolekcije će biti dostupni u GUESS prodavnicama u Beogradu – Ušće shopping center i Delta city, te Novom Sadu – Promenada shopping centar, kao i multibrand radnjama FASHION&FRENDS u Beogradu i Novom Sadu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE