Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Multitasking je svakodnevica, a kako se postiže balans između profesionalnog i privatnog života?

    „Upravljanje izazovima u poslovanju je sastavni deo svakodnevnih aktivnosti. To zahteva pre svega smirenost, brzu reakciju, ali i timsku fleksibilnost”, kaže u intervjuu za BIZLife Aleksandra Džaferović, Corporate Communication Manager u Eurobank Direktnoj.

    Multitasking je postao deo svakodnevice, ali uz dobru organizaciju i planiranje uspevam da održim balans između profesionalnog i privatnog života, ističe naša sagvornica i dodaje da svaki dan donosi svoj jedinstveni ritam, počevši od jutarnjih sastanaka pa sve do obaveza koje vas sačekaju privatno.

    • Kako Eurobank Direktna održava svoju konkurentnost na dinamičnom tržištu bankarstva i koje strategije koristi za prilagođavanje promenama u industriji?

    Sa preko 15 godina iskustva u bankarstvu i u korporativnim komunikacijama, dobro razumem koliko je važno održavanje konkurentnosti na dinamičnom bankarskom tržištu. U tom kontekstu, ono što je ključno kod poslovanja danas je da budete prilagodljivi, spremni na promene i brzi u donošenju odluka.

    Primena digitalnih alata, kao što su mobilne aplikacije, onlajn bankarstvo i automatizacija procesa, omogućavaju nam da korisnicima ponudimo brže i praktičnije načine za obavljanje finansijskih transakcija. Pružanjem ovih usluga trudimo se da obezbedimo optimizovano korisničko iskustvo i istaknemo se kao lideri na tržištu.

    Aleksandra Džaferović, Eurobank Direktna (Predrag Todorović)

    Ipak, koliko god tehnologija uticala na način poslovanja, moramo da razmišljamo i tome ko je krajnji korisnik i kako uvodimo inovacije. Ovo podrazumeva da je i dalje potrebno voditi računa o specifičnim potrebama svakog klijenta i potrebno je da se fokus zadrži na pružanju personalizovanih i individualnih rešenja. Na taj način doprinosimo zadovoljstvu klijenata, a samim tim i njihovoj lojalnosti.

    • Kako nove tehnologije utiču na pristup marketingu i PR-u u Eurobank Direktnoj i na koji način se koriste za unapređenje komunikacije sa klijentima i jačanje brenda?

    Digitalni kanali postali su ključni za uspešnu interakciju sa našom ciljnom grupom. U skladu sa tim, uvođenje novih tehnologija i praćenje trendova omogućava nam da preciznije odredimo našu ciljnu grupu, pružimo relevantan sadržaj i izgrađujemo jači brend. Naša želja je da kroz komunikaciju i marketinške aktivnosti budemo usmereni ka pružanju dodatne vrednosti klijentima. Tu smo da im pokažemo na koji način naši proizvodi i usluge odražavaju njihove životne stilove i prioritete. Ovakav pristup pomaže nam da ostanemo relevantni i izgradimo dugoročne, poverljive odnose sa klijentima, što je ključno za uspeh našeg poslovanja.

    SVAKI DAN DONOSI SVOJ JEDINSTVENI RITAM, POČEVŠI OD JUTARNJIH SASTANAKA PA SVE DO OBAVEZA KOJE VAS SAČEKAJU PRIVATNO

    • Kako Eurobank Direktna usklađuje tradicionalne marketinške metode sa digitalnim pristupom kako bi ostala relevantna i privukla nove generacije klijenata?

    Naše prilagođavanje odražava se kroz neprekidnu edukaciju i otvorenost ka promenama. Svih ovih godina, svaka marketingška aktivnost imala je za cilj približavanje bankarskih usluga mlađim generacijama, uz istovremeno građenje poverenja u bankarski sektor od samog početka. To je vizija koja nas i dalje vodi i na kojoj se zasniva održavanje dugoročnih odnosa sa klijentima, čineći da naše usluge budu relevantne i pristupačne svima. Kroz svoje iskustvo, shvatam da je važno kombinovati najbolje od oba – koristiti tradicionalne kanale, kao što su događaji i štampani mediji za jačanje brenda, ali istovremeno i korišćenje digitalnih kanala, kako bi se došlo do nove generacije klijenata.

    • Koji su ključni elementi CSR strategije Eurobank Direktne i kako se oni ogledaju u praksi, u smislu podrške zajednici i održivom razvoju?

    Razvoj CSR-a i evolucija u održivo doprineo je da danas, u XXI veku, kompanije dugoročno postavljaju ciljeve održivosti koji imaju efekat na poslovanje i uticaj koji se, kroz sve njegove segmente, odražava na društvo. Poslednje dve godine pokazale su koliko je upravo između društveno odgovornog i održivog poslovanja stavljena jednakost i da je i održivo i odgovorno usmereno ka svim segmentima poslovanja, od brige o klijentima, preko plasiranja konkurentnih proizvoda, do društveno odgovornih aktivnosti kroz koje se dodatno jača veza sa zajednicom u kojoj poslujemo.

    Kroz brojne aktivnosti Eurobank Direktne u različitim inicijativama podrške lokalnoj zajednici i očuvanju životne sredine, istakli smo se kao jedan od ključnih aktera u promovisanju korporativne društvene odgovornosti. Naši programi volontiranja, donacije i edukacije direktno doprinose poboljšanju kvaliteta života u zajednici, istovremeno promovišući održivi razvoj. U okviru strategije korporativne društvene odgovornosti Eurobank Direktne obrazovanje predstavlja jednu od oblasti ulaganja u lokalnu zajednicu. Projekat „Škola kao nacrtana za vas”, koji u saradnji sa Ministarstvom prosvete sprovodimo punih šest godina, jedan je od ključnih, a sveobuhvatan pristup pomenutog projekta ima za cilj da podstakne ne samo akademski razvoj učenika, već i kreativnost i kritičko mišljenje.

    Aleksandra Džaferović, Eurobank Direktna (Goran Srdanov)

    • Bankarski sektor je dinamičan i pun izazova koji umeju i da pokreću. Kakav je vaš pogled na to?

    Upravljanje izazovima u poslovanju je sastavni deo svakodnevnih aktivnosti. To zahteva pre svega smirenost, brzu reakciju, ali i timsku fleksibilnost. U Eurobank Direktnoj prilagođavamo se dinamici okruženja i promene su za nas konstanta. Kroz timski rad, svi zajedno se trudimo da primenimo strategije koje će uspešno odgovoriti na potrebe tržišta i naše poslovne ciljeve. Iz mog ugla, posvećenost i pozitivan pristup poslu su prvi odgovor na sve izazove sa kojima se suočavate.

    • Kako pronalazite balans između karijere u finansijskom sektoru i ostalih obaveza koje imate izvan posla, imajući u vidu da današnje vreme zahteva multitasking?

    Multitasking je postao deo svakodnevice, ali uz dobru organizaciju i planiranje, uspevam da održim balans između profesionalnog i privatnog života. Svaki dan donosi svoj jedinstveni ritam, počevši od jutarnjih sastanaka pa sve do obaveza koje vas sačekaju privatno. Smatram da žene poseduju zaista veliku sposobnost prilagođavanja različitim ulogama koje imaju tokom dana, a veliki deo u svemu tome odnosi se na strpljenje i upornost, jer se ništa ne dešava preko noći. Bitno je ne zaboraviti sebe na sve dužoj listi prioriteta, jer će u suprotnom obaveze biti te koje upravljanju nama.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Predrag Todorović/Goran Srdanov

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE