Moravski koridor ili „Svetog Petra kajgana“?
Gradnja Moravskog koridora trebalo bi da počne sledećeg proleća, ali je prilično zaparalo uši da će nas kilometar auto-puta kroz Šumadiju, duž Zapadne Morave od Pojata do Čačka, koštati 7,3 miliona evra, piše Politika.
Odnedavno je poznato da će ga graditi američki „Behtel“, u konzorcijumu sa turskom „Enkom“, premda je bila zainteresovana i kineska kompanija CRBC. Početkom ove nedelje Zorana Mihajlović, potpredsednica vlade i resorna ministarka, sa Amerikancima je potpisala Memorandum o razumevanju i saradnji za izgradnju Moravskog koridora.
Tada je javnost saznala da će 109 kilometara auto–puta od Pojata, preko Kruševca, Trstenika i Kraljeva, do Preljine, koštati oko 800 miliona evra. Radovi podrazumevaju i regulaciju toka reke Morave. Kako će se finansirati – još nije poznato. Ranije je bilo reči o koncesiji, mada se u poslednje vreme pominjalo finansiranje delom iz budžeta, a delom iz kredita.
Izvor: Politika
Foto: Beta
What's your reaction?
Komentari
-
-
laik
Auuu, 7,3 miliona po kilometru? Pa koliko će tu biti D&G, Prade, i ostalih prestižnih (i preskupih) brendova? Milina, zato i nema koncesije nego iz budžeta, Samo, ima jedan mali problem, zbog ovakvih "velikih i uspešnih" poslova neće ostati nikog u Srbiji ko bi uplaćivao u taj budžet.
-
Mirjana
Ako lepo razumem, skupo je je l Vam ta P.M. nije potrebna. Radije bi još neki auto put do Subotice, je l tamo je ravno. Kad se grade mostovi po Beogradu i obilaznica, onda je potrebno. Kad treba Moravcima, skupo. Pa koliko koštaju poplave u ovom delu Srbije? Da, zaboravih, Vi niste plavni. Zapitajte se šta je i koliko uloženo u ovaj deo Srbije? Pa plaća li neko ovde poreze? Plaća! Pa se su pare, M L V J?!
-
Jatagan
Napravili ste grešku u članku. Od Čačka ka Pojatama (Stalaću) teče Zapadna Morava