Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kompanija Mondelēz International pokazala napredak u ostvarivanju ciljeva održivosti

    Kompanija Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) objavila je svoj izveštaj „Snacking Made Right“ za 2021. godinu u kome je pokazala napredak u ostvarivanju kratkoročnih i dugoročnih ciljeva u oblasti zaštite životne srednine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja (Environmental,Social, Governance-ESG).

    Izveštaj potvrđuje progres u kreiranju održivije kompanije na tržištu grickalica zasnovan na stvaranju dugoročne vrednosti ne samo za poslovanje već i za zajednicu. Ova kompanija ostaje posvećena tome da bude jedna od vodećih u oblastima u kojima može da doprinese povećanju pozitivnog uticaja – uključujući doprinos izgradnji prosperitetnog sektora kakaoa, smanjenje ambalažnog otpada i smanjenje svog uticaja na životnu sredinu.

    ESG strategija i ciljevi kompanije Mondelēz International postavljaju za prioritet dostizanje trajnih promena u obimu kroz inovativne i sveobuhvatne pristupe, saradnju u pravcu transformacije celog sektora i usvajanje merljivih rešenja. Upravo je ESG od suštinskog značaja za samu kompaniju da ljudima omogući pravu užinu, u pravom trenutku, napravljenu na pravi način. Izveštaj “Snacking Made Right” za 2021. godinu pokazuje merljiv napredak u ključnim oblastima, uključujući održivije snabdevanje sirovinama; unapređenje ambalaže dizajnirane tako da može da se reciklira i da eliminiše određene materijale; povećanje aktivnosti usmerenih na pružanje podrške rešavanju pitanja klimatskih promena; inicijative za unapređenje jednakosti, različitosti i inkluzije kao i podršku za dobrobit potrošača i zajednice.

    “Način razmišljanja usmeren na održivost odavno je integrisan u našu strategiju rasta dok nastavljamo da kreiramo vrednost, jačamo naše poslovanje i ubrzavamo ambiciju ka izgradnji održivije kompanije na tržištu grickalica“, rekao je Dirk Van de Put, predsednik i izvršni direktor kompanije Mondelēz International.

    Ponosan sam na izuzetan napredak koji je naša kompanija postigla ka ostvarivanju ambicioznih ESG ciljeva, koji su sastavni deo našeg dugoročnog uspešnog poslovanja i koji nam pomažu da rešimo neka od ključnih pitanja sa kojima se svet suočava.

    Ostvareni napredak u 2021. ka ESG ciljevima:

    Održive sirovine

    • Dostizanje brojke od 209.954 registrovanih farmera u okviru programa “Cocoa Life” (premašen cilj za 2022. godinu od 200.000 registrovanih proizvođača kakaoa u ovom programu)
    • 75% količine kakaoa za brendove čokolade obezbeđeno kroz program “Cocoa Life” (povećanje od 7% u odnosu na 2020. godinu)
    • 91% količine pšenice potrebne za proizvodnju biskvita za tržišta evropskih zemalja uzgajano je prema Harmoni Povelji (povećanje od 15% u odnosu na 2020)
    • 100% količine RSPO sertifikovanog palminog ulja (od 2014), pri čemu je sledljivost do mlina 99% dok je 87% šuma pod nadzorom

    Klima i životna sredina

    • 21% smanjena emisija CO2 iz opsega 1 i 2 (referentna 2018)
    • 32% električne energije koja se koristi u operacijama dolazi iz obnovljivih izvora energije (povećanje od 9% u poređenju sa 2020. godinom)
    • 100% korišćenje električne energije iz obnovljivih izvora u Brazilu, Peruu i proizvodnim pogonima u Velikoj Britaniji

    Ambalaža

    • 95% ambalaže dizajnirano tako da može da se reciklira (povećanje od 1% u odnosu na 2020)
    • Na putu smo da koristimo 5% recikliranog plastičnog sadržaja do 2025, u poređenju sa 0,5% korišćenih u 2021. (referentna 2020)
    • Eliminisano 72.100 tona ambalažnog materijala (referentna 2013)

     Dobrobit zaposlenih i zajednice

    • 39% učešće žena u izvršnom rukovodstvu; do 2024 prevazići cilj da se učešće žena udvostruči (u odnosu na referentnu 2018)
    • 5% učešća afroameričke populacije u menadžmentu; povećanje od 60% u odnosu na prethodnu godinu
    • 61% sistema praćenja i sprečavanja postojanja dečije radne snage (Child Labor Monitoring and Remediation Systems) u zajednicama u kojima se sprovodi program “Cocoa Life” u Zapadnoj Africi (povećanje od 33% u odnosu na 2020)
    • Preko 50 miliona dolara u novcu i donacijama proizvoda u 2021. godini

    Snacking Mindfully

    • 18% pakovanja ima simbol Snack Mindfully za kontrolu porcija (povećanje od 4% u odnosu na 2020)
    • 17% neto prihoda od svih grickalica dolazi od grickalica sa kontrolom porcija (povećanje od 1% od 2020)

    „Ovogodišnji izveštaj pokazuje važna dostignuća koja obeležavaju 10 godina našeg održivog putovanja, u okviru kojeg smo kroz naše prepoznatljive programe nabavke sirovina “Cocoa Life” i “Harmony Wheat” postigli odgovarajući obim. Sa “Cocoa Life”-om izgradili smo najveći program održive nabavke kakaoa i postigli cilj koji smo postavili 2012. godine, ulažući više od 400 miliona dolara u program podrške za farmere, dostižući skoro 210.000 uzgajivača kakaoa i, što je još važnije, videvši pozitivan uticaj u velikim razmerama“, rekla je Christine Montenegro McGrath, viša potpredsednica i direktorka za globalni uticaj i održivost u kompaniji Mondelēz International i dodala:

    Pitanja kojima se bavimo su sistemska, zahtevaju transformaciju lanca snabdevanja i poslovanja. Zato naš integrisani pristup nije kreiran samo da odgovori na osnovne uzroke, već je ugrađen u našu strategiju rasta poslovanja. Posvećeni smo merenju našeg uticaja i ulaganju u fleksibilna rešenja i inovacije kako bismo mogli da pokrenemo trajne promene.

    Pored napretka ka ostvarivanju ciljeva za 2025. godinu, kompanija je nastavila da pokazuje stalnu posvećenost unapređenju svoje ESG agende sa još ambicioznijim ciljevima, investicijama i finansiranjem u nameri da odgovori na pitanja u vezi sa klimatskim promenama i ambalažnim otpadom. Ovo uključuje i:

    • Postavljanje dugoročnog cilja nulte neto emisije gasova staklene bašte do 2050.
    • Ulaganje u fond Circulate Capital Ocean Fund za podršku prikupljanju više plastičnog otpada nego što kompanija trenutno proizvodi u Indiji i jugoistočnoj Aziji
    • Izdavanje prve zelene obveznice kompanije u septembru 2021. godine – u vreme najvećih izazova u industriji upakovane hrane i robe široke potrošnje

    O kompaniji Mondelēz International

    Kompanija Mondelēz International, Inc. (MDLZ) nudi prave grickalice ljudima u više od 150 zemalja širom sveta. Sa neto prihodom od oko 29 milijardi dolara u 2021. godini, kompanija predvodi budućnost snackinga uz čuvene globalne i lokalne brendove kao što su Oreo, belVita i LU keks; čokolade Cadburi Dairi Milk, Milka i Toblerone; Sour Patch Kids bombone i Trident žvakaće gume. Mondelēz International ponosni je član Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 i Dow Jones indeksa održivosti. Za više informacija posetite www.mondelezinternational.com ili pratite profil na društvenoj mreži Twiitter www.twitter.com/MDLZ.

    O programu “Cocoa Life”

    „Cocoa Life“ je globalni program kompanije Mondelēz International za održivo snabdevanje kakaoom. Kakao je suština čokolade i od vitalnog je značaja za naše poslovanje, tako da je naš cilj da “kakao proizvodimo na pravi način”. Proizvoditi ga na pravi način podrazumeva rešavanje složenih izazova sa kojima se suočavaju uzgajivači kakaoa i njihove zajednice kao što su klimatske promene, rodna nejednakost, siromaštvo i dečija radna snaga. Program “Cocoa Life” bavi se ovim izazovima na sveobuhvatan način u šest zemalja u kojima se kakao uzgaja: Gana, Obala Slonovače, Indonezija, Dominikanska Republika, Indija i Brazil. Sarađujemo sa vladama, farmerima, nevladinim organizacijama, implementacionim i drugim relevantnim partnerima, kako bismo doprineli razvoju sistemskih rešenja, transformisali uzgoj kakaoa u održivije poslovanje, osnažili zajednice, očuvali i obnovili šume. Za više informacija posetite: www.cocoalife.org.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Mondelēz International

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE