Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tomislav Momirović, Bolja cena

    Momirović kupuje po Boljoj ceni: Pronašao čak 64 proizvoda na akciji u IDEA London

    „Bolja cena je zajednička akcija i inicijativa države i maloprodavaca, i njen osnovni cilj je da našim građanima omogućimo kupovinu proizvoda po pristupačnim cenama. I izuzetno sam zadovoljan odzivom trgovaca i proizvođača, vidljivošću akcije i njenim efektima“, izjavio je ministar trgovine Tomislav Momirović.

    Ministar je to izjavio nakon što je obišao jedan od maloprodajnih objekata IDEA koji posluje u okviru kompanije Mercator-S gde je na policama i pod oznakom „Bolja cena“ pronašao čak 64 proizvoda iz kategorija koje su sada povoljnije za kupce.

    „Još jednom bih podsetio da se u okviru akcije `Bolja cena-cena za narod`, u više od 2.500 prodavnica na teritoriji cele Srbije, nalazi 36 kategorija proizvoda, što govori da ova inicijativa nije samo obećanje, već konkretna akcija koja ima stvaran uticaj na svakodnevni život naših građana i dodao da se jasno vidi da su cene mnogih osnovnih proizvoda smanjene, čime se olakšava život porodicama i doprinosi njihovom boljem standardu“, rekao je Momirović.

    Zajedno sa ministrom Momirovićem maloprodajni objekat IDEA LONDON obišao je i poslovođa ove prodavnice Stevo Rašić koji je tom prilikom istakao da je zabeležen rast prometa u odnosu na period pre akcije, i to, između ostalog za litarsko dugotrajno mleko od 122 odsto, sok breskva od dve litre za čak 101 odsto.

    Dodao je da se, iako je tek počela akcija, beleži rast prodaje kiselog mleka od 400 ml za 27 odsto kao pelena za decu, čiji je rast veći od 50 odsto.

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE