
Oglasila se Mobi banka: IT prekid će biti otklonjen do 14 časova
Usled mesečnih obračuna i obrada, Mobi banka je imala poteškoća u radu informacionog sistema, saopštili su iz ove banke.
„Poteškoće su se odrazile na usporenost rada aplikacija, otežano plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima. Novac nijednog klijenta nije ni na jedan način ugrožen IT poteškoćama. Najiskrenije se izvinjavamo našim korisnicima jer nisu u mogućnosti da raspolažu svojim sredstvima brzo, efikasno i lako kao što su navikli“, navodi se u saopštenju.
Kako ističu, očekuju da će se do 14 časova uspostaviti sve funkcionalnosti banke.
„Izvinjavamo se ovom prilikom zbog nastale situacije i molimo Vas da imate u vidu da Mobi Banka preduzima sve mere i radnje kako bi osnovne funkcionalnosti bile dostupne klijentima Banke“.
Zašto je nastao problem?
Iz Mobi banke objašnjavaju da je problem nastao zbog povećane aktivnosti klijenata i broja transakcija zbog čega su tokom noći morali da optimizuju core bazu.
„Nažalost, proces se nije okončao u očekivanom vremenu i jutros su se ponovile poteškoće u radu aplikacija i plaćanju platnim karticama. Podizanje sredstva na bankomatima Mobi Banke u dinarima odvija se neometano, dok podizanje evra nije trenutno dostupno“.
Podsećamo, tokom jučerašnjeg dana, u periodu od 12 časova do 15 časova, došlo je do nedostupnosti mobilne i veb aplikacije banke, a od 16 časova uspostavljen je stabilan sistem. Najveći deo zarada proknjižen je u večernjim satima, a transakcije od juče i danas biće realizovane u potpunosti.
Izvor: BIZLife
Foto: Mobi Banka