Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mlekara Kruna povećala proizvodnju TRI PUTA od kada je dobavljač Lidla

    Za samo godinu dana postojanja, mlekara Kruna iz Velike Plane povećala je proizvodnju tri puta zahvaljujući tome što je postala dobavljač za novi Lidlov brend „S ljubavlju, domaće“.

    „Saradnja sa Lidlom za nas predstavlja veliki korak napred i šansu da predstavimo svoje proizvode na širokom tržištu. Pre ove saradnje, prerađjvali smo sedam tona mleka dnevno, a danas 22 tone, odnosno, tri puta više“, rekao je novinarima koji su posetili tu firmu vlasnik i direktor mlekare Stevo Zeljić.

    Dodao je da su ti rezultati poslovanja pokazatelj koliko se firma razvila zbog povećanih potreba, ali i unapredila procese, u cilju veće efikasnosti, ali i očuvanja kvaliteta i bezbednosti proizvoda.

    Mlekara Kruna u okviru brenda „S ljubavlju, domaće“ u Lidl prodavnicama nudi deset proizvoda – jogurt, mleko, sireve, a sveže mleko i jogurt sa četiri odsto mlečne masti prvi put se našlo na Lidlovim policama.

    U mlekari koja se prostire na oko 3.000 kvadratnih metara, mleko i mlečni proizvodi obrađuju se savremenom opremom poslednje generacije nakon čega prolaze stroge kontrole kvaliteta pre nego što se oni nađu na Lidl policama.

    Generalni direktor Lidla Srbija Tomislav Šapina istakao je da je Lidl posvećen ulaganju i da je do sada ta kompanija investirala 390 miliona evra u Srbiji.

    Dodao je da je pružanje podrške domaćim dobavljačima, kroz svakodnevnu saradnju, ali i inicijative, poput „S ljubavlju, domaće“ važan korak u njihovom razvoju.

    „Saradnja sa nama je odlična poslovna prilika, jer osim plasmana u 53 prodavnice u Srbiji, mi nudimo i potencijal za izvoz kroz mrežu Lidl prodavnica u drugim zemljama. Očekujemo da će u 2021. godini, vrednost izvoza dobavljača kroz Lidl sistem biti veća pet miliona evra, najviše zbog mlečnih proizvoda i proizvoda iz Lidl pekare“, rekao je Šapina.

    Dodao je da se u oko 700 Lidl prodavnica u inostranstvu, između ostalog, u Rumuniji, Bugarskoj, Hrvatskoj i Sloveniji već nalaze proizvodi iz Srbije, a uskoro će ih biti i na slovačkom tržištu.

    U brendu „S ljubavlju, domaće“ učestvuje oko 25 domaćih dobavljača, i svi oni poseduju IFS sertifikat, međunarodni sertifikat kvaliteta i bezbednosti hrane koji je uslov rada sa Lidlom.

    Govoreći o razvoju brenda S ljubavlju, domaće, izvršni direktor Nabavke u Lidlu Srbija, Nikola Balaban, naveo je da je mlekara Kruna jedan od primera kako se u Srbiji može ostvariti uspešna saradnja između kompanije i dobavljača na veliko obostrano zadovoljstvo.

    Sada, sa novim brendom, Lidl Srbija broji više od 600 domaćih proizvoda u redovnom asortimanu, a sarađuje sa skoro 90 dobavljača iz Srbije“, istakao je Balaban prilikom posete u moderno opremljenoj laboratoriji za kontrolu sirovine i gotovih proizvoda, gde se obavlja analiza i hemijskom ispitivanje mleka.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Lidl Srbija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE