Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ministarka pozvala Japance da ulažu i južno od Beograda

    Ministarka privrede Srbije Anđelka Atanasković pozvala je danas japanske investitore da razmotre mogućnost ulaganja u centralnoj i južnoj Srbiji.

    Navela je da je u tom delu Srbije obezbeđena neophodna infrastruktura, auto-put, aerodromi u Nišu i Кraljevu, ali i obrazovana radna snaga i mreža srednjih stručnih škola.

    Atanasković se u razgovoru sa ambasadorom Japana u Srbiji Takahiko Кacumatom saglasila da su bilateralni odnosi dve zemlje tradicionalno dobri i prijateljski, ali da postoji obostrani interes za njihovo intenziviranje.

    Ministarka je istakla da je cilj da još više japanskih kompanija započne sa poslovnim aktivnostima u Srbiji, imajući u vidu vrhunsku tehnologiju koju poseduju, visoki korporativni standard i organizaciju proizvodnje koja je na najvišem nivou.

    Beograd, 18.03.2021. – Ministarka privrede Andjelka Atanaskovic razgovarala je danas sa ambasadorom Japana Takahiko Kacumatom o daljem razvoju privredne saradnje, posebno o japanskim investicijama u Srbiji. (BETAPHOTO/MINISTARSTVO PRIVREDE SRBIJE/MO)

    Zahvalila je ambasadoru na japanskim investicijama u Srbiji i podsetila da je Ministarstvo privrede sredstvima podsticaja podržalo dva projekta zahvaljujući kojima se ulaže više od 407 miliona evra i zapošljava 2.223 novih radnika.

    Atanasković je rekla i da će poslovni ambijent biti dodatno unapređen izgradnjom autoputeva kojima će Srbija biti povezana sa susednim zemljama – Bosnom i Hercegovinom i Crnom Gorom.

    Podsetila je i da je zahvaljujući već dobroj saobraćajnoj povezanosti sa ostalim susedima Srbija dobro povezana sa tržištem Evropske unije.

    Ambasador je istakao da je Srbija sve popularnija destinacija za ulaganja japanskih investitora zahvaljujući poslovnom ambijentu, kvalifikovanoj radnoj snazi, infrastrukturi, geostrateškom položaju, ali i potpisanim sporazumima o slobodnoj trgovini sa Rusijom i Turskom.

    „Кompanije poput Tojote ili Nideka vodeći su brendovi u svojim oblastima, a izabrali su Srbiju za ulaganja upravo zbog njenog geostrateškog položaja jer predstavlja most ka EU, ali i zbog prijateljskih odnosa i gostoprimstva koje Srbija gaji prema Japanu“, rekao je Кacumata.

    Navodeći da je u ovom trenutku fokus japanskih investicija bio na severu Srbije, izrazio je nadu da će oni početi da ulažu i u ostalim delovima kada se upoznaju sa potencijalima, posebno imajući u vidu saobraćajno povezivanje regiona Zapadnog Balkana izgradnjom autoputeva.

    Izvor: Beta

    Foto: Beta/Ministarstvo privrede

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE