
Miloš Milošević, Maserati: „Think outside the box“ ideje uvek pomeraju granice
Remek-dela ne moramo uvek stvarati četkicom ili perom. Moderne tehnologije donele su nam mogućnost da se umetnički izrazimo i kroz objektiv i to ne samo profesionalnom opremom, već i svojim mobilnim telefonom.
Kako bismo odgonetnuli koja su to moderna remek-dela, pitali smo profesionalce iz različitih sfera biznisa šta je za njih remek-delo, da li ono postoji u njihovom poslu, te da nam otkriju šta za njih ima neprolaznu vrednost. To je bila sjajna prilika da napravimo remek-dela, a da u glavnim ulogama budu naši sagovornici.
Serijal u kojem nam uspešni ljudi iz sveta poslovne zajednice govore o remek-delu i šta ono za njih predstavlja nastavljamo sa Milošem Miloševićem, Brand Director, Maserati.
Šta je za Vas remek-delo?
Remek-delom smatram svako umetničko delo koje je ostavilo dubok trag svojom pojavom i svojim savršenstvom, bez obzira da li je uticalo na grupu ljudi ili pojednice. Verujem da svako doživljava umetnost na svojstven način.

Miloš Milošević, Brand Director, Maserati
Da li remek-dela postoje i u Vašem poslu?
Naravno, mnogi automobili iz Maserati porodice, brenda koji Delta Auto Grupa nedavno počela da zastupa za tržišta Srbije, Slovenije i Hrvatske, su na svojstven način od 1914. godine pa do sada obeležile istoriju automobilske industrije i ujedno kreirali nove trendove svojim dizajnom.

Miloš Milošević, Brand Director, Maserati
Šta je potrebno za više od remek-dela?
Verujem da „Think outside the box“ ideje uvek pomeraju granice. Nekada je potrebno prekršiti pravila i posvađati se sa istim kako bi se postigao vanserijski rezultat.
Kada je reč o Vašoj industriji, šta mislite da će imati vanvremensku vrednost, a šta će biti prolazno?
Verujem da remek-dela mogu menjati svoju vrednost dolaskom novih generacija, svakako kada su automobili u pitanju uglovnom su to upravo modeli koji su svojom pojavom i izradom postali remek dela. To su automobili koji privlače pažnju kolekcionara i automobilskih kritičara i čija vrednost raste što su straiji.
*Fotografije koje se nalaze uz intervjue sa ljudima koji su govorili za BIZLife, nastale su telefonima Xiaomi 13 PRO sa LEICA optikom
Izvor: BIZLife
Foto: Xiaomi