Milana Čavić, Marketing menadžer, Delta Auto
Milana Čavić je rođena 1992. godine, u Novom Sadu. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Novom Sadu, na odseku žurnalistike. Master studije je završila 2017. godine na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu, na smeru Marketing, menadžment i odnosi s javnošću. Nekoliko godina radila je kao novinar u štampanim medijima, a nakon master studija, odlučuje da svoj razvojni put nastavi u marketingu. U kompaniju Delta Auto dolazi 2017. godine kroz program prakse, a danas se nalazi na poziciji menadžera marketinga za brendove: MINI, Honda, KTM, Delta Auto Servis i Delta Polovni automobili. Bavi se planiranjem, organizovanjem i kreiranjem marketinških aktivnosti. Deo je programa „Deltina budućnost”, koji okuplja mlade menadžere za koje je kompanija procenila da su potencijal za dalje napredovanje i usavršavanje. Svoje slobodno vreme provodi u krugu prijatelja, na stazi za trčanje, na vikend-odmorima i putovanjima. Smatra da su njene najveće prednosti posvećenost, istrajnost, svestranost i prilagodljivost svakoj situaciji i svakom izazovu.
- Predstavite se. Koliko imate godina i koliko ste već na svojoj trenutnoj poziciji, u svom biznisu?
Zovem se Milana Čavić, imam 29 godina i na poziciji sam menadžera marketinga u kompaniji Delta Auto. U kompaniji sam pet godina, a na poziciji menadžera marketinga dve godine.

Milana Čavić, Marketing menadžer, Delta Auto
- Šta mislite da je izdvojilo vas u odnosu na vašu generaciju? Šta je prevagnulo da budete poslovno istaknuti pre svoje 30. godine?
Trud, strpljenje i istrajnost. Trudim se da upoznam i naučim kako funkcioniše ceo sistem poslovanja i ne ograničavam se samo na svoju oblast rada. Mislim da je ta širina pogleda na biznis veoma važna. Na poziciju menadžera marketinga u kompaniji Delta Auto došla sam kroz program prakse, zahvaljujući upornosti i želji za napredovanjem i usavršavanjem.
- Kažu da se sreća zaslužuje. Kako ste je vi zaslužili?
Kada kažemo „zaslužili”, deluje kao da sreću neko poklanja vama, a u stvari je sami za sebe gradite. Sreću gradim radom na sebi, balansom privatnog i poslovnog života, okruživanjem ljudi koji mi prijaju i učenjem stvari koje me ispunjavaju.
- Svedoci smo da naše tržište veoma sporo vrši tranziciju, još uvek su izrazito vidljivi obrisi socijalizma i karte su podeljene zrelijim igračima. Koji je vaš savet za mlade kolege – kojim putem da se probiju?
Mislim da cilj ne treba da im bude da se „probiju”, već da se usavršavaju, uče i svakog dana unapređuju sebe i svoje veštine. Sve ostalo je logičan sled. Tzv. velike igrače je, pored upornosti, izdvojila želja za inovacijama i učenjem. Od kolege sam čula izreku, kojom se i ja vodim: „Ako se ne trudite da budete bolji, prestajete da bude dobri.”

Milana Čavić, Delta Auto
- Korporacija ili privatno preduzetništvo?
Korporacija vam nudi razvoj i učenje u velikom sistemu, struktuiranost i organizaciju, kao i upoznavanje svih procesa jednog biznisa. Za mladu osobu to je veoma bitno ukoliko i dalje nije sigurna koja je oblast rada njen izbor. Sa druge strane, privatno preduzetništvo vam pruža šansu da sami napravite svoj sistem i organizaciju, a ujedno i da sami donosite odluke. Mislim da je tim ono što je zajedničko i korporaciji i privatnom preduzetništvu. Okružite se ljudima koji imaju isti cilj, različito mišljenje i iste poslovne vrednosti.
- Šta vas je konkretno opredelilo da se razvijate u našoj zemlji, a ne u inostranstvu?
Kada govorimo o razvoju pre nego o državnim granicama, govorila bih o važnosti novih generacija i novina koje one donose sa sobom. Mislim da mladi ljudi danas imaju sasvim nov osvrt na samu dinamiku poslovanja i unose nove vrednosti kako u korporacije tako i u samo preduzetništvo. Za mene je to bitna stvar i odlučila sam da budem deo toga u državi u kojoj osećam pripadnost. Smatram da moj uspeh ne zavisi od grada ili države u kojoj se nalazim, već od mene.
- Kada govorimo o poslu, kako vidite sebe za 10 godina?
Na rukovodećoj poziciji, sa mnogo projekata i iskustva iza sebe. Sa timom koji ću svakodnevno svojim liderskim veštinama motivisati i zajedno sa njima učiti i uvoditi inovacije u svaki segment poslovanja.
Izvor: BIZLife Magazini