Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mila Litvinjenko, Legende

    Mila Litvinjenko, Aura: „Legende se rađaju sa izvanrednim talentima i neustrašivim vizijama” 

    Mnogi ljudi su kroz istoriju, ali i u modernom dobu podebljali svoje ime na spisku uspešnih. To su oni koji kroz svoje „podvige“ svakodnevno pokazuju koliko vrede i koliko zaslužuju da budu tu gde jesu. Za njih slobodno možemo reći da su – LEGENDE.

    U to ime kompanija Xiaomi Srbija je u saradnji sa BIZLife-om i čuvenim italijanskim fotografom Masimilijanom Toskanelijem odlučila da ovekoveči legende srpskog biznisa, koje su svojim radom, blistavom karijerom i zaslugama iz domena društvenog aktivizma zaista pokazali da zaslužuju taj status.

    Dok su se fotografisali jedinstvenim telefonom Xiaomi 14 Ultra, upitali smo ove legende šta za njih znači ta reč, ali i koje to svoje poduhvate i uspehe smatraju legendarnim.

    Među njima je i Mila Litvinjenko, vlasnica kozmetičke kuće Aura.

    • Ko ili šta je, po vašem mišljenju, legenda? 

    Kada je reč o ljudima, to su osobe koje su svojim delima promenile svet, inspirisale generacije i ostavile neizbrisiv trag u istoriji. Legenda može biti i knjiga, film, umetničko delo ili događaj koji je ostavio snažan utisak na ljude širom sveta.  

    • Da li se legenda danas rađa, postaje ili stvara? 

    Legende mogu nastati na različite načine, ali se, obično, rađaju sa izvanrednim talentima, snagom za neumoran rad, neustrašivim vizijama. 

    • Drugi vas doživljaju kao legendu, a kako vi sebe doživljavate?  Iako, možda, ljudi imaju visoko mišljenje o meni, ja sebe smatram samo običnim čovekom. Postigla sam, možda, neke izuzetne stvari koje su drugima značajne. One ne menjaju moju osnovnu percepciju sebe kao osobe koja ima svoje snage i slabosti, kao i svi drugi. Ostala sam čvrsto na zemlji, sa izgrađenim moralnim principima i vrednostima koje smatram da dobar čovek treba da poseduje. 
    Mila Litvinjenko

    Masimilijano Toskaneli

    • Šta smatrate svojim najvećim (legendarnim) uspehom u poslu? 

    Mnogi bi očekivali odgovor: „Izgradila sam brend AURA, koji koegzistira već 28 godina sa svetskim brendovima, i tim koji je sa mnom od početka, a koji se širi, imamo drugu generaciju u firmi (deca zaposlenih).” Naravno da sam na to ponosna, kao i na moje AURIJANCE, koji se daju svojim radom za AURU sto odsto. Smatram da je moj najveći poslovni uspeh što sam uspela taktikom (podseća malo na zabavnu igru „Riziko”) da jedan globalni brend (kozmetički) dovedem pred svršen čin i nismo morali da menjamo ime AURA. 

    • Kako se nositi s pritiskom i očekivanjima koji prate status legende? 

    Ne osećam se pod pritiskom i očekivanjima koja prate status legende. Fokusirana sam na moralne, estetske principe i društvenu odgovornost koju brend AURA i ja, kao njen vlasnik i direktor, nosimo sa sobom. Motiviše me želja da uvek budem autentična i da svoj uspeh koristim za pozitivne promene u društvu. Verujem u važnost vođenja života u skladu sa sopstvenim vrednostima bez obzira na spoljne pritiske i očekivanja.  

    • Kako „ne poleteti” nakon velikih uspeha? 

    Sviđa mi se kako je to opisao jedan američki pisac i u njegovim rečima se potpuno pronalazim: „Budi jak, ali ne i bezobrazan. Budi ljubazan, ali ne i slab. Budi hrabar, ali ne i nasilan. Budi skroman, ali ne i plašljiv. Budi ponosan, ali ne i arogantan.”  

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Masimilijano Toskaneli

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE