Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mihajlović „otima“ zasluge za puteve: Vučić kod mene nikad ne bi mogao da radi

    Bivša ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović rekla je da za izgradnju puteva i pruga nije zaslužan predsednik Aleksandar Vučić, već su za to zasužni obrazovani i stručni ljudi koje je 2014. godine ona zamolila da sa njom rade u tom ministarstvu.

    Ona je na svom portalu „Površnost nije opcija“, navela da se više od decenije „vlasti hvale jedino putevima i prugama“.

    „Njih nije izgradio i završio Vučić, ma kako mu se botovi zahvaljivali i ma kako se hvalisao. Zaslužni su obrazovani, stručni, iskusni ljudi koje sam 2014. godine zamolila da sa mnom rade u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, i hvala njima!“, napisala je Mihajlović.

    Dodala je da je to Ministarstvo u njenom mandatu (2014-2020) završilo i izgradilo 350 kilometara autoputeva, povećalo broj automobila na koridoru na 60 miliona, rekonstruisalo 560 kilometara pruga, završilo brzu prugu Beograd-Novi Sad, nabavilo 48 vozova, povećalo broj putnika na Niškom aerodormu sa 1.335 na 422.255, otvorilo aerodrom u Kraljevu, završilo južni i istočni krak Koridora-10, auto-put od Beograda do Čačka, Ipsilon krak, počelo Moravski, Fruškogorski koridor, brzu saobraćajnicu Ruma-Šabac-Loznica.

    Potpisi na ugovorima i završecima su, kako je rekla, njeni, a iza tih potpisa stoji struka izabranih.

    „Time se nisu bavili ni Vučić, ni Mali (Siniša, ministar finansija), oni kod mene nikad ne bi mogli da rade, jer da kojim slučajem jesu, u svojoj površnosti imali bismo ono što i imamo poslednje tri godine: kašnjenje na svim projektima, manipulaciju sa brojem kilometara koji se puštaju, uvek manje od one koja je planirana, uz pregršt objašnjenja i aneksa ugovora“, napisala je Mihajlović.

    Za nju, kako je rekla, „struka je uvek bila iznad politike, birala je najbolje, i zbog toga je zahvalna ljudima sa kojima je radila i pravila rezultate“, a dobitnici su, kako je ocenila, građani Srbije, a ne hvalisavci.

    Pukotine i urušavanja, kolaps u EPS…

    Ne treba zaboraviti, ipak, da je tokom mandata Zorane Mihajlović na čuvenom Koridoru 10 došlo do nekoliko incidenata, odnosno grešaka, od kojih su neke bile prilično ozbiljne.

    Tako je na deonici novoizgrađenog autoputa kroz Grdeličku klisuru došlo do pojave naprslina samo dva meseca od puštanja u saobraćaj.

    Međutim, najupečatljiviji utisak je ostavo potporni zid u Grdeličkoj klisuri koji se u samo pet meseci 2018. godine urušio čak tri puta.

    Besmisao „odbrane“ ovih neshvatljivih propusta upotpunio je i tadašnji direktor Koridora Srbije Zoran Babić, rekavši kako su urušavanje predvideli i bili su sigurni da će do takvog scenarija doći, ali ih je priroda preduhitrila.

    Naravno, ni u jednom od pomenutih slučajeva tadašnja ministarka Zorana Mihajlović nije snosila nikakvu odgovornost, kao ni tokom ministrovanja u resoru energetike zbog kolapsa u Elektroprivredi Srbije.

    Izvor: Beta, BIZLife

    Foto: Beta, screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE