Megauticajna influenserka u centru skandala: Naljutila čak i premijerku, brendovi otkazuju saradnje
Italijanska influenserka Chiara Ferragni je u problemu. Njoj su, zbog učestvovanja u humanitarnoj akciji koja je postala skandal, brendovi počeli otkazivati saradnju.
Influenserka je u saradnji sa kompanijom Balocco osmislila praznični kolač sa njeznim prezimenom na njemu koji se prodavao po ceni od 9 evra. Novac od prodaje trebalo je da bude doniran pedijatrijskoj bolnici Regina Margherita u Torinu za prikupljanje sredstava za lečenje dece sa rakom kostiju.
Šta se desilo?
Kolač je bio dostupan u prodaji od kraja 2022. godine, a pre toga je kompanija sa kojom sarađuje donirala 50.000 evra bolnici.
„Kompanije koje upravljaju aktivnostima Chiare Ferragni, TBS Crew i Fenice, zaradile su više od milion evra u tom poslu a da nisu ništa isplatile bolnici. Fenice je kažnjen s 400.000 evra, a TBS Crew sa 675.000 evra. Balocco, sa sedištem u blizini Torina u severozapadnoj Italiji, kažnjen je s 420.000 evra“, objavio je italijanski nadzornik za zaštitu konkurencije.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Influenserka se na društvenim mrežama izvinila, pa obećala uplatiti novac bolnici.
„Doniraću milion evra bolnici za potporu za decu. Ali to nije sve: radim to javno jer sam shvatila da sam pogrešila u komunikaciji. To je greška koju neću ponoviti u budućnosti. Potpuno ću odvojiti svaku dobrotvornu aktivnost, kojima se oduvek bavim i čime ću se nastaviti baviti, od komercijalnih aktivnosti. Jer čak i ako je krajnji cilj dobar, ako nije bilo dovoljne kontrole nad komunikacijom, to može generisati nesporazume“, rekla je Chiara.
Oglasila se i premijera
Svoje saradnje dovode u pitanje Coca Cola, brend sunčanih i dioptrijskih naočala Sofilo, ali o svemu se oglasila i premijerka Giorgia Meloni.
„Pravi uzori nisu influenseri koji zgrću pune šake noseći odeću ili pokazujući torbe, ili čak promovišući jako skupe kolače kojima uveravaju ljude da će činiti dobra dela, a cena služi samo za paprene honorare. Pravi uzori su oni koji izmišljaju, dizajniraju i proizvode tu italijansku izvrsnost“, prenosi La Repubblica reči premijerke, piše Jutarnji list.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Ferragni nije odgovorila na uvrede, ali njen suprug i reper Federico Leonardo Lucia, poznatiji kao Fedez, stao je u obranu svoje supruge.
„Je li govorila o nezaposlenosti mladih? Ne. Je li pričala o finansijskom manevru koji rade sa svojim g***a i koji još nisu završili? Ne. Je li govorila o fiskalnom pritisku zemlje? Ne. ‘Budite oprezni s ljudima koji rade na internetu‘: to je prioritet naše premijerke“, kazao je, prenosi El Pais.
Izvor: BIZLife
Foto: Freepik
Pingback: Naljutila čak i premijerku, brendovi otkazuju saradnje - InfoPuls