Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Influenseri, brendovi

    „Ovo je kraj Divljeg zapada“: Italija uvodi stroga pravila za INFLUENSERE, prete im i kazne

    Italijanski influenseri i ostali kreatori sadržaja na društvenim mrežama uskoro bi mogli biti vezani istim pravilima kao i tradicionalni mediji kada objavljuju sadržaje na internetu. Aktivnosti influencera biće pod nadzorom Italijanske agencije za komunikacije (AGCOM).

    Pravila će se u početku primenjivati na influensere sa više od milion pratilaca. “Divlji zapad influensera je gotov”, rekao je šef AGCOM-a Giacomo Lasorella. “Počinjemo sa velikima, ali i drugi će morati da se prilagode”, rekao je za novine La Repubblica.

    Istaknuti influenseri suočiće se sa pozamašnim kaznama ako ne uspeju jasno da označe saradnju sa brendovima ili otkriju svoje komercijalne interese. Predložene smernice takođe imaju za cilj da zaštite decu, sa novim skupom propisa koji uključuju stroge kazne za influensere koji ne oglašavaju ispravno svoju saradnju sa brendom i vlastite komercijalne interese, sa kaznama do 250.000 evra.

    influenseri

    Društvene mreže, mobilni telefon (Unsplash)

    AGCOM je u saopštenju rekao da će se njegove mere odnositi na “komercijalnu komunikaciju i zaštitu temeljnih prava ljudi, maloletnika i sportskih vrednosti”. U slučaju plasmana proizvoda, “influenseri su dužni da istaknu upozorenje o reklamnoj prirodi sadržaja”, stoji u saopštenju.

    Mnogi će odluku AGCOM-a videti kao povezanu sa nedavnim skandalom u koji je bila upletena glavna italijanska influenserka Chiara Ferragni – što je Lasorella demantovao.

     

    Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

     

    Објава коју дели Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni)

    U decembru je Ferragni, koja ima gotovo 30 miliona pratilaca na Instagramu, kažnjena sa nešto više od milion evra jer je tvrdila da će prodaja “dizajnerskog” ružičastog božićnog kolača pomoći u finansiranju dečije bolnice u Torinu. U stvarnosti je proizvođač kolača dao novac bolnici nekoliko meseci pre lansiranja proizvoda.

    Megauticajna influenserka u centru skandala: Naljutila čak i premijerku, brendovi otkazuju saradnje

    Izvor: BIZLife

    Foto: Freepik/Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE