Media Insights by Kliping: Najviše oglasa u štampi u junu iz sektora TELEKOMUNIKACIJA
Prema podacima Agencije za analizu i praćenje medija Kliping, tokom juna najviše se u dnevnim novinama oglašavala industrija telekomunikacija, a u toj industriji najviše kompanija Telekom.
Najviše reklamnih poruka u prethodnom mesecu plasirano je u dnevnom listu Alo.
Prema podacima Klipinga izdvojenih posebno za BIZLife portal, udeo industrije telekomunikacija u oglasima bio je 26, 28 odsto, slede ih kladionice, (sa udelom od 12, 39 odsto), mediji, (9, 89 odsto), zatim farmaceutska industrija (5, 88 odsto) i industrija osiguranja (5, 63 odsto).
U dnevnim novinama, najviše oglasa imala je kompanija MTS (21, 53 odsto), zatim Soccer bet (11, 01 odsto), platforma Apollon (3, 13 odsto), Dunav osiguranje (2, 75 odsto), a identičan udeo imao je i Globaltel.
Najveći udeo u ukupnom oglašavanju, odnosno najviše oglasa objavljeno je u Dnevnom listu Alo (19, 02 odsto), zatim Blicu, (16, 65 odsto), Dnevniku (16, 40 odsto), Kuriru (10, 64 odsto), Informeru (9, 39 odsto).
Izvor: BIZLife
Foto: BIZLife