Media Insights by Kliping: Najveći oglašivač u štampi u maju su – MEDIJI
Agencija za analizu i praćenje medija Kliping objavila je da su skoro svaki četvrti oglas u maju u štampanim medijima dali upravo mediji.
Prema podacima Klipinga, mediji su svojim oglasima u maju zauzeli 24,19 odsto ukupnog broja oglasa u dnevnoj štampi, što znači da su se upravo mediji najviše od svih industrija oglašavale kod svojih kolega.
Nakon medija, industrija telekomunikacija je svojim oglašavanjem zauzela 21,3 odsto, dok je farmaceutska industrija zauzela skoro upola manje, 8,65 odsto. Privatne zdravstvene ustanove zauzele su 4,76 odsto, a sportske kladionice 4,51 odsto.
Kada su u pitanju kompanije koje su se najviše oglašavale u štampanim medijima u maju, prvo mesto drži MTS sa 10,03 odsto, zatim Happy TV sa 9,9 odsto a sledi kompanija Apollon, sa 9,27 odsto. Firme Soccer Bet i Galenika nalaze se na četvrtoj i petoj poziciji sa 3,88 i 3,51 odsto prostora za oglašavanje u štampanim medijima.
Ako se uporedi po dnevnim listovima, kompanije su se najviše oglašavale u Dnevniku – 18,8 odsto, zatim u Večernjim novostima 15,41 odsto. Dnevne novine Alo nalaze se veoma blizu drugog mesta, sa 14,79 odsto, dok slede Blic i Kurir sa 11,9 i 11,78 odsto.
Izvor: BIZlife
Foto: Kliping, Pixabay