Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Inovacije, sijalica, inspiriše decu (Pixabay)

    Mark Kuban inspiriše decu tako što im pokaže jedan od ova dva predmeta

    Mark Kuban ima jednostavnu taktiku da inspiriše decu i mlade i da ih navede da razmišljaju o sopstvenim ograničenjima ili nedostatku istih.

    „Dobijam mejlove od dece iz celog sveta, jer se ‘Shark Tank’ prikazuje svuda. Postavljaju mi poslovna pitanja“, rekao je Kuban nedavno za „Lek Fridman Podcast“.

    Njegova taktika da ih inspiriše je jednostavna – samo im pokaže prstom sijalicu ili stolicu.

    „Kada idem da razgovaram sa decom iz osnovne škole, jedna od stvari koje radim, kažem: ‘OK, hajde da pogledamo okolo. Vidite ono svetlo tamo? Nekada ta svetlost nije postojala. Onda je neko došao na ideju. Onda je neko napravio proizvod… A sada je to kupila vaša škola“, rekao je Kuban, piše CNBC Make It. 

    Nastavlja: „Vidiš li tu stolicu? Stolice nisu uvek izgledale tako. Neko je imao tu ideju. Zašto ne ti? Kada izađete … zapitajte se: ‘Zašto ne ja? Zašto ja ne mogu da budem taj koji će promeniti svet?“

    „Danas ne biste znali ko sam ja…“: Kuban otkrio kako do statusa MILIJARDERA

    Svako može da stvori nešto što menja svet

    Srž njegove poruke je relativno jednostavna: svako može da stvori nešto što menja svet. Odrasli koji su umorni od svega možda prevrću očima, ali stručnjaci kažu da su deci potrebni roditelji i drugi uzori da bi modelirali dobro ponašanje, uključujući ambiciju i samopouzdanje koji su potrebni da bi verovali da mogu da smisle ideju koja će promeniti svet.

    Na ponašanje i mentalitet dece mogu u velikoj meri uticati pozitivni uzori, uključujući značajne priče o uspehu, pokazuju istraživanja. I što više dece čuje te priče o prevazilaženju dugih izgleda, istrajnosti i konačnom uspehu, to će se više truditi da otelotvore te osobine u svojim životima i karijerama, kaže profesorka psihologije Univerziteta Indijana Meri Marfi.

    „Pripovedanje priča je jedan od najmoćnijih načina da se prenesu lekcije deci“, napisao je Marfi za CNBC Make It prošle godine.

    Kuban ima svoju inspirativnu pozadinu, jer je naučio sebe da bude prodavac tako što je sa 12 godina prodavao kese za smeće od vrata do vrata. Godinama kasnije, postao je milijarder pomažući u pokretanju Broadcast.com, jedne od najranijih internet platformi za strimovanje medija, iako „Ljudi mislili da sam idiot“, rekao je za CBS prošle godine.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE