Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zašto je Executive MBA Rome Business School Belgrade karta za uspeh?

    Rome Business School Belgrade (RBS) međunarodna je poslovna škola sa sedištem u Beogradu i pridruženi član Rome Business Schoola u Italiji, koja na domećem tržištu uspešno posluje već četvrtu godinu.

    Škola je akreditovana od strane VIU – Universidad Internacional de Valencia, koji studentima dodjeljuje 60 ESPB, ali i dvostruku diplomu. To praktično znači da polaznici programa Executive MBA Rome Business School Belgarde na kraju dobijaju diplomu Rome Busienss Schoola iz Italije i diplomu Univerziteta Valensija.

    RBS poseduje brojne akreditacije od strane italijanskog Ministarstva obrazovanja, Privredne komore Rima, Evropske komisije, Evropskog saveta za obrazovanje u oblasti biznisa i mnogih drugih evropskih institucija, objašnjava Rajka Šinik Vulić, direktorka Rome Business School Belgrade. Ona u intervjuu za BIZLife objašnjava da polaznici programa Executive MBA, kroz 16 modula pažljivo koncipiranog programa, imaju priliku da sa svetski eminentnim predavačima i konsultantima prođu i savladaju sve tajne i tehnike koje su neophodne za uspešno upravljanje kompanijom u savremenom svetu.

    • Na koji način se program Executive MBA Roma Business School Beograd prilagođava potrebama današnjih poslovnih lidera i šta ga izdvaja u odnosu na slične programe?

    Ono što nas pre svega odlikuje jeste agilnost u pristupu i kurikulumu, jer naš program kontinuirano ažuriramo i prilagođavamo u skladu sa dinamičnim promenama u poslovnom okruženju. To znači da pratimo i integrišemo najnovije trendove, tehnologije i prakse, kako u domenu ekspertize tako i u domenu metodologije koja se primenjuje na našim modulima. Sa druge strane, zahvaljujući istaknutim predavačima koji dolaze iz celog sveta, nudimo polaznicima globalnu perspektivu i mogućnost da uče radeći na aktuelnim svetskim projektima i studijama slučaja. Kroz upotrebu inovativnih metoda učenja, poput simulacija, interaktivnih radionica i „gejmifikacije”, stvaramo dinamično okruženje koje podstiče kreativnost, povećava analitičke sposobnosti, ali i olakšava donošenje konkretnih odluka.

    • Kako ocenjujete tržište poslovne edukacije trenutno u Srbiji i regionu?

    Ukratko, rekla bih da je veoma dinamično, ali i da ima veoma veliki potencijal za rast, jer među poslovnim liderima i profesionalcima postoji sve veća svest o važnosti i potrebi stalnog usavršavanja i obrazovanja kako bi se odgovorilo na brze promene u poslovnom okruženju. Kompanije sve više prepoznaju vrednost ulaganja u usavršavanje svojih zaposlenih, posebno u domenu programa Executive MBA i Executive Development. Sa druge strane, ekonomska nestabilnost, političke promene na globalnom nivou i drugi spoljni faktori i te kako utiču na potražnju za edukacijom. Kompanije su pod pritiskom da optimizuju troškove, što u nekim slučajevima može kratkoročno uticati na budžete za obuku i razvoj zaposlenih. Srećom, još uvek menadžment u većini kompanija koje strateški pristupaju svom razvoju i planovima da ostvare dugoročne rezultate i te kako razume da su zaposleni jedna od najvažnijih poluga svake kompanija i da samo kontinuiranim ulaganjem u njihovu edukaciju može da se ostvari konkurentska prednost i postigne željeni rezultat. Iz ugla pojedinca, primetan je, takođe, porast interesovanja za ovaj vid edukacije, jer su i te kako svesni benefita koje im, recimo, program Executive MBA donosi, bilo da je reč o daljem napredovanju u karijeri, koje posledično donosi i veću zaradu, širu mrežu kontakata, veće projekte, ili o samopouzdanju da se, možda, otisnu i u preduzetničke vode i pokrenu svoj biznis.

    POLAZNICI PROGRAMA EXECUTIVE MBA SU, PRE SVEGA, AMBICIOZNI „OPEN-MINDED” LJUDI KOJI ŽELE DA PROŠIRE SVOJA ZNANJA

    • Koliko su menadžeri i kompanije zainteresovani da investiraju u edukaciju?

    Zainteresovanost menadžera i kompanija za investiranje u edukaciju varira u zavisnosti od različitih faktora, uključujući industriju, veličinu kompanije, specifične poslovne izazove i ekonomske uslove. Međutim, kao što sam i napomenula, u današnjem, dinamičnom poslovnom okruženju primetan je sve veći trend svesti menadžera i kompanija o važnosti kontinuirane edukacije. Kompanije koje prepoznaju vrednost ulaganja u obrazovanje svojih zaposlenih često ostvaruju konkurentske prednosti. Sa druge strane, menadžeri shvataju da je obrazovanje ključno za osnaživanje timova, unapređivanje veština i sticanje strateških kompetencija, koje su od suštinskog značaja za dugoročan uspeh u brzo promenljivom poslovnom pejzažu. Razvoj liderstva, tehnološka obuka i specifične veštine vezane za industriju postaju prioriteti u investicijama u obrazovanje. Takođe, kompanije prepoznaju da je obrazovanje ključno za zadržavanje talenata, motivaciju zaposlenih i izgradnju pozitivne korporativne kulture. Ulaganje u edukaciju se često smatra dugoročnim strategijskim potezom koji doprinosi dugoročnom uspehu kompanije i njenih lidera.

    Rome Business School

    Rome Business School

    • Ko su najčešće vaši polaznici?

    Polaznici programa Executive MBA su, pre svega, ambiciozni „open-minded” ljudi koji žele da prošire svoja znanja, unaprede veštine i upoznaju slične profesionalce iz različitih industrija iz zemlje i regiona. Reč je o iskusnim menadžerima i liderima koji već imaju određeno radno iskustvo, uglavnom su trenutno na pozicijama u srednjem ili višem menadžmentu, ili već obavljaju izvršne role u organizacijama. Njihov profesionalni portfolio često obuhvata značajno iskustvo u vođenju timova, donošenju odluka i upravljanju resursima. Polaznici programa Executive MBA tragaju za dodatnim obrazovanjem, kako bi stekli ili unapredili strateške veštine, razvili liderstvo, proširili svoju mrežu profesionalnih kontakata i stekli dublje razumevanje kompleksnosti savremenog poslovanja. Ovi programi su posebno prilagođeni njihovim potrebama, pružajući im fleksibilnost da nastave rad dok pohađaju nastavu, s obzirom na to da se moduli održavaju jednom mesečno u okviru produženog vikenda, kao i priliku da dele iskustva i uče od kolega koje dele slične profesionalne izazove.


    Rome Business School Belgrade sve obrazovne programe prilagođava specifičnim potrebama klijenata


    • U novembru prošle godine ste uspešno upisali treću generaciju polaznika na program Executive MBA. Kakvi su planovi za dalje?

    Tako je, na programu Executive MBA imamo trenutno jedan „intake” godišnje, i to u novembru. Gotove su pripreme za upis sledeće, sada već četvrte generacije, te već sada imamo u potpunosti definisan program, koji će ove godine početi 1. novembra. Kada je reč o našim planovima na ovom polju, oni ostaju manje-više isti, i dalje ćemo se truditi da imamo što kvalitetnije i što relevantnije profesore i predavače iz celog sveta, da i mi sami učimo i primenjujemo sve što bude dostupno i u domenu metodologije i izvođenja nastave, da razvijamo naš alumni i poslovnu mrežu i da se međusobno podržavamo.

    Rome Business School

    Rome Business School

     

    Kada je reč o drugim programima, mi smo još prošle godine započeli i sa programom Executive Development na srpskom jeziku, koji smo sada dodatno razvili i proširili. Reč je programu koji je fokusiran na specifične teme i veštine, kao što su razvoj određenih kompetencija, vođenje tima, primene AI, inovacija, ili druge specifične aspekte poslovanja.

    Takođe, zahvaljujući izuzetno kvalitetnom timu profesora i predavača koje smo okupili, u mogućnosti smo da odgovorimo i na specifične potrebe „custom-made” programa, koje brižljivo kreiramo i prilagođavamo potrebama svakog klijenta. 

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. Prijavite se na naš newsletter.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Miloš Nadeždin/RBS

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE