Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lidl Srbija, prodavnica

    MALA DELA SU VELIKA STVAR – Akcija doniranja u Lidlu

    U periodu od 23. novembra do 17. decembra, Lidl Srbija i ove godine u saradnji sa Crvenim krstom Srbije sprovodi kampanju Mala dela su velika stvar. Tokom trajanja kampanje, potrošači imaju priliku da kupe preporučene artikle iz Lidlove ponude u svim prodavnicama širom Srbije i doniraju ih iza kasa, direktno pružajući pomoć svojim najugroženijim sugrađanima. Dodatno, Lidl će donirati i opremu u vrednosti od 1.800.000 dinara za potrebe Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije.

    Svakodnevna kupovina u Lidlu od 23. novembra može biti velika stvar – u periodu darivanja, svaki potrošač ima priliku da svojim malim delom proširi humanost po našoj zemlji. Kampanju Mala dela su velika stvar Lidl Srbija sprovodi od 2019. godine, a ovo će biti njeno četvrto izdanje.

    Mala dela su velika stvar akcija doniranja u Lidlu

    Mala dela su velika stvar akcija doniranja u Lidlu

    Pozivamo potrošače da se i ove godine odazovu akciji, i da zajedničkim snagama pružimo pomoć našim socijalno najugroženijim sugrađanima. Prethodne godine, svi zajedno pomogli smo da ugodnije praznike ima oko 9 hiljada naših sugrađana, koliko se hrani u lokalni narodnim kuhinjama koje primaju donacije, a nadam se da ćemo ove godine da postignemo još više“, izjavila je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija.


    Lidl od četvrtka, 23. novembra, pokreće limitiranu seriju Rakun Raša plišanih igračaka, po ceni od 599,99 dinara, čijom kupovinom se direktno podržava kampanja darivanja Mala dela su velika stvar.

    Kupi rakuna Rašu, a za svakog kupljenog rakuna, Lidl će da donira namirnice za pripremu obroka za korisnike Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije.


    U svim Lidl prodavnicama širom Srbije, na rafovima se može pronaći posebna oznaka koja preporučuje proizvode poput osnovnih namirnica i proizvoda za kućnu i ličnu higijenu, pirinča, testenine, konzerve voća i povrća i drugih, čijom kupovinom i odlaganjem na posebno predviđena mesta iza kasa, potrošači obezbeđuju neophodne namirnice za korisnike usluga Crvenog krsta Srbije.

    Po preuzimanju doniranih namirnica od strane volontera Crvenog krsta Srbije, distribucija proizvoda se vrši korisnicima, direktno, ali i kroz Program narodnih kuhinja, kojem će Lidl i ove godine donirati opremu neophodnu za njihovo opremanje.

    Na ovaj način Lidl Srbija, u saradnji sa svojim potrošačima, teži da doprinese da najugroženiji stanovnici u pretprazničnom periodu na raspolaganju imaju sve osnovne namirnice široke potrošnje.

     

    Izvor: BIZlife

    Foto: Lidl Srbija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE