Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ljudi žele da proizvode više lokalno i drugačije

    Digitalna tehnologija je ključna za poslovne ciljeve kompanije Epson. Njenom upotrebom kompanija radi na smanjenju potrošnje energije i otpada, upotrebi više recikliranih materijala i, na kraju, na postizanju potpune neutralnosti kada je reč o emisiji ugljenika.

    Mark Tinker, Head of Product Marketing, Commercial and Industrial Printing u kompaniji Epson Europe, otkriva za BIZLife sve detalje o tehnologiji koju koriste, prednostima za potrošače, situaciji na tržištu i trendovima u proizvodnji.

    • Sa poslovne tačke, kakva je vaša procena potražnje na tržištu za velike formate štampanja?

    U našem poslu imamo štampanje fotografija, štampanje znakova i štampanje tekstila. Neka od tih područja su vrlo stabilna, dok se neka od njih brzo razvijaju. Na primer, štampanje tekstila. Dobra stvar je što veliki format štampanja pruža ljudima priliku da stvari proizvode lokalno, što je odlično za održivost, i da budu kreativniji. Zato je to i dalje rastući posao.

    • Zbog kojih faktora treba da biramo Epsonovu tehnologiju?

    Razlog zašto smatram da se Epsonova tehnologija ceni jeste to što mi razvijamo celu tehnologiju sami. I glave za štampanje, naravno. Unutar toga ugrađujemo pouzdanost i visok kvalitet, što je, po mom mišljenju, nešto što ljudi vrednuju u poslovanju. Brend Epson je na ceni zbog kvaliteta i pouzdanosti.

    • Kako trendovi koji nastaju utiču na Epsonove proizvode i usluge?

    Mislim da postoji nekoliko važnih stvari. Verovatno jedna od njih, posebno od pandemije, jeste da ljudi žele da proizvode više lokalno, ali u pravim količinama. Stoga je tu digitalizacija štampe, koja promoviše tu ideju. Umesto da nešto štampamo ili proizvodimo na velikim udaljenostima i transportujemo ga daleko sa velikim ekološkim otiskom, prešli smo na lokalnu proizvodnju ili distribuciju podataka i lokalnu štampu. To je stvarni trend. Ali to, takođe, doprinosi dobroj održivosti. Međutim, mislim da je pandemija, koja je poremetila lanac snabdevanja, definitivno, naterala ljude da razmišljaju o tome kako da štampaju stvari na drugačiji način. To je trend ili nešto što smo primetili i pratili.


    NAJZNAČAJNIJI CILJ KOMPANIJE EPSON JESTE DA DO 2050. POSTANE POTPUNO NEUTRALNA KADA JE REČ O EMISIJI UGLJENIKA


    • Održivost predstavlja rastuću zabrinutost. Na koji način Epson uključuje održive prakse u poslovne operacije?

    Kao kompanija, imamo veoma jasne ciljeve. Verovatno najznačajniji cilj koji imamo jeste da do 2050. postanemo potpuno neutralni kada je reč o emisiji ugljenika. Imamo i druge inicijative koje sprovodimo. Retko ili gotovo nikada ne koristimo avio-prevoz, već se, uglavnom, oslanjamo na brod, kako bismo smanjili ekološki otisak. Trudimo se da imamo skladišta blizu tačke prodaje, kako bismo direktno snabdevali, umesto da prolazimo kroz višestruke centre distribucije.

    Koristimo recikliranu ambalažu. Najnovija serija štampača koristi najmanje 30 odsto recikliranih materijala u svojoj proizvodnji. U stvarnosti je često više od 30 odsto, ali radimo na tome da taj procenat bude još veći. Tako će u našim štampačima, koje proizvodimo, biti sve više recikliranih materijala. Takođe ćemo ih proizvoditi tako da duže traju, kako bi ljudi mogli da ih koriste duže, što, takođe, doprinosi ciljevima održivosti.

    • Tehnologija igra ključnu ulogu u poslovnoj efikasnosti. Šta ona omogućava korisnicima, pogotovo u kontekstu velikih formata štampanja, poboljšanja operativne efikasnosti, smanjivanja otpada i doprinosa održivim ciljevima?

    Jedna stvar koju radimo za sve korisnike štampača za velike formate jeste omogućavanje povezivanja uređaja s oblakom i prikupljanje podataka u oblaku. Oni mogu u realnom vremenu da prate te podatke. To im, verovatno, omogućava da budu mnogo efikasniji, jer mogu da vide koliko posla obavljaju i koliko efikasno koriste štampač. Mogu da provere kada je potrebna zamena kartridža i da održavaju efikasno funkcionisanje.

    Ali mislim da je druga stvar, koju bih, takođe, istakao, da pokušavamo da omogućimo ljudima da proizvode stvari na drugačiji način. Težimo da proizvodnju učinimo održivijom, da smanjimo ekološki otisak, da ne stvaramo otpad, već da proizvodimo samo ono što nam je potrebno, kada nam je neophodno i bliže izvoru. Upotreba štampača i tehnologije omogućava ljudima da razmisle o promeni svojih radnih okvira i praksi kako bi dali svoj doprinos održivosti. Dakle, to je tehnologija, ali je i promena stava i promena kulture proizvodnje.

    • Epson prikazuje mogućnosti digitalne štampe na jedinstven način i promenio je svaku industriju koju je dotakao. Koje su prednosti za korisnike?

    Neki od tih proizvoda mogu da budu jedinstveni i kreativni. Digitalna štampa omogućava tu kreativnost i efikasnost koja daje proizvođaču, dizajneru i potrošaču najbolje od onoga što žele ili šta im treba. To omogućava agilnost u proizvodnji, što znači da ljudi mogu da prate i kreiraju trend ili potpuno novu ideju mnogo lakše, efikasnije i sigurnije sa digitalnom tehnologijom.

    • Na Međunarodnom sajmu „Grafima” predstavljene su neke od najinovativnijih tehnologija štampanja. Kako ove tehnologije menjaju modnu industriju?

    Industrija treba da bude održivija i treba da ima održivije prakse. Mislim da im možemo pomoći skraćivanjem lanaca snabdevanja i proizvodnjom samo onoga što je potrebno radi smanjenja otpada i ekološkog otiska. Digitalna tehnologija i druge tehnologije zaista pomažu u tome. Čak i u štampi na tekstilu imamo mnogo različitih tehnologija koje omogućavaju direktnu sublimaciju na različite tkanine. Ljudi imaju izbor koji im pruža fleksibilnost, velike kreativne i efikasne mogućnosti za proizvodnju kada je reč o tekstilnim proizvodima. 

     

    Izvor: Ivana Jaćimovski

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE