Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lidl kreće 11. oktobra u 12 gradova: Evo i lokacija

    Kompanija Lidl Srbija počeće operativno poslovanje 11. oktobra otvaranjem 16 prodavnica u 12 gradova širom zemlje. Građani Beograda, Bora, Zrenjanina, Kragujevca, Leskovca, Niša, Novog Sada, Smedereva, Sombora, Subotice, Užica i Šapca prvi će imati priliku da se uvere u jedinstveno iskustvo kupovine koje donosi prvi savremeni diskont u Srbiji. Otvaranje završenih prodavnica u drugim gradovima će uslediti od novembra i nastaviti se u narednim mesecima, s obzirom na to da Lidl Srbija najavljuje dalje širenje maloprodajne mreže, saopšteno je iz kompanije.

    Evo i lokacija

    OTVARANJE 11.10.2018.
    Grad Adresa
    Beograd Bratstva i jedinstva 2d
    Vojislava Ilića 143
    Zemunska 4
    Kneza Višeslava 61v
    Save Maškovića 4
    Bor Zeleni bulevar 26a
    Zrenjanin Pere Dobrinovića 37
    Kragujevac Save Kovačevića 50b
    Leskovac Kralja Petra I 24
    Niš Vizantijski bulevar 47
    Novi Sad Bulevar Vojvode Stepe 2
    Smederevo Hajduk Stankova 2
    Sombor Josifa Pančića 6
    Subotica Pala Papa 1
    Užice Norveških interniraca 1b
    Šabac Vojvode Janka Stojičevića 1

    „Spremni smo za otvaranje i uzbuđeni što ćemo sledeće nedelje moći da uslužimo potrošače. Verujemo da ćemo zadobiti njihovo poverenje kroz pažljivo odabran asortiman proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta i ponudu jedinstvenih Lidl brendova koji im do sada nisu bili dostupni u Srbiji. Ovom prilikom ih srdačno pozivamo da od 11. oktobra posete svoj Lidl i uvere se zašto je kupovina u Lidlu jednostavna, bolja i povoljnija“, rekla je rukovodilac korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.

    Lidl je za potrošače u Srbiji pripremio pažljivo odabran asortiman od 1.500 proizvoda, a na policama prvog savremenog diskonta će se naći jedinstveni Lidl brendovi, ali i proizvodi domaćih dobavljača. Lidl je više od maloprodavca hrane i posebno ga izdvajaju vremenski ograničene akcijske ponude neprehrambenih proizvoda koje se svake nedelje menjaju, pa će u prodavnicama moći da se pronađu i proizvodi kao što su mali kućni aparati, tekstil, igračke, alati, kućni dekor, oprema za baštovanstvo i još mnogo toga.

    Lidl prodavnice u Srbiji su standardizovane i građene po novijem konceptu, koji podrazumeva moderniji dizajn, veći prodajni prostor, prostranija parking mesta, više prirodnog svetla, veću energetsku efikasnost i atraktivan izgled u skladu sa ciljevima Lidla – pružiti svojim potrošačima lepše iskustvo kupovine, izgraditi prijatno i sigurno mesto za rad zaposlenih i biti odgovoran prema životnoj sredini. U proces izgradnje prodavnica kompanija Lidl Srbija aktivno je uključila domaću građevinsku industriju angažovanjem 200  podizvođača – projektantskih, nadzornih i izvođačkih firmi.

    Prve potrošače u Lidl prodavnicama dočekaće više od 1.000 prodavaca. Oni su, zajedno sa ostalim kolegama, u sklopu temeljnih priprema za otvaranje prošli višemesečne obuke kako bi odgovorili na potrebe potrošača. U trenutku otvaranja, u Lidlu će raditi više od 1.500 zaposlenih.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Lidl

    What's your reaction?

    Komentari

    • Uros

      Na sve moguće načine veliki novac se iznosi iz Srbije,umesto da čuvate domaće preduzetnike koji će zarađeni novac ostavljati u Srbiji i dalje ulagati. Mi se zadovoljavamo sa 1000radnih mesta sa bednim trgovačkim platama. Prvo su pojedinci u dzakovima nelegalno iznosili pare naših roditelja u Kiparske banke a sad na legalan način isto rade. Kako sačuvati ekonomiju Srbije kad se pare iznose. Ispade da je Šarić najbolji bio za Srbiju. On je novac zarađeni u inostranstvu ulagao u Srbiju.

    • Pera

      Uroš pogodio u centar, u Srbiji nikad vise stranih banaka i trgovačkih lanaca. Staro pravilo, kada je domaćin neuk ili slabo misli, razgrade mu kuću,

    • Sany

      Uopste nemam zelju da obilazim jos jednu prodavnicu sa ovako niskim standardom koji mi moja zemlja namece.Zelim im svako dobro ali ovde tesko da ce ostvariti bilo kakav profit..narod je sve siromasniji i nezainteresovaniji....

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE