Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Planiramo dalja ulaganja u kvalitet mreže“

    Kvalitet mreže jedan je od osnovnih razloga zašto korisnici biraju Yettel. Zato, PPF Grupa planira da u 2022. godini uloži više od 70 miliona evra u razvoj infrastrukture kroz dve kompanije, Yettel i CETIN.

    „Naša strategija fokusirana je na tri oblasti u kojima smo najbolji: najbolje iskustvo u mreži; zatim, najbolje korisničko iskustvo kroz relevantne proizvode i usluge. Treće, želimo da budemo profitabilni i efikasni, da se takmičimo kvalitetom. Zato moramo da osiguramo je da tehnologije u koje ulažemo uvek dodatno poboljšaju iskustvo naših korisnika”, kaže generalni direktor Yettela Majk Mišel.

    On je dodao da je veoma zadovoljan rezultatima u 2021. godini. Kompanija je zabeležila najveći rast u segmentu fizičkih lica od 11,6 odsto, dok je u segmentu poslovnih korisnika taj rast bio 4,5 odsto.

    „U Srbiji smo zabeležili najveći rast na mobilnom postpejd tržištu od 2.7 odsto. Baza postpejd korisnika je 3,4 odsto veća nego na kraju 2020, što je najveći apsolutni i relativni rast na tržištu. Naš način razmišljanja i rada je podešen na „režim rasta“, sa stabilnom pozicijom u mobilnoj telefoniji i novim mogućnostima koje donose ulazak u tržište fiksne i novi brend“, dodao je Mišel.

    Yettel, novi telekomunikacioni brend predstavljen pre više od mesec dana, doneo je na tržište usluge i proizvode koji pomažu korisnicima da pronađu balans.

    „Filozofija Yettela je da uvek stvaramo dodatnu vrednost – kako za kompaniju, tako i za korisnike. Jak brend je upravo to, dodatna vrednost za njih“, dodaje Mišel.

    Do sada su korisnici Yettela u okviru aplikacije imali uslugu Yettel petak. Tamo, svakog petka mogu da „ogrebu“ poklon u aplikaciji. Sada je tu i Yettel svaki dan sa najboljim ponudama i popustima više od 70 partnera u 10 različitih kategorija koji važe za sve korisnike u Srbiji.

    „Predstavili smo i Yettel ID, jednostavn koncept koji omogućava prijavu na različite digitalne platforme koristeći Yettel broj. Korisnici su protekle godine zaista sjajno reagovali na naš program reciklaže. Uviđamo da ekološki osvešćeno razmišljanje raste. Do sada smo zajedno reciklirali više od 250.000 uređaja. U 2022. godini, podižemo lestvicu još više“, zaključuje Mišel.

    Izvor: BIZLife

    Foto: YETTEL

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE