Kako poslovna kultura i trendovi nastavljaju da se razvijaju, praćenje stilskog bontona postaje relevantnije nego ikad; a kako biznis okruženje postaje sve konkurentnije, ostavljanje „ubistvenog“ prvog utiska postaje potrebnije nego ikad. Jedan od ključnih komada u garderoberu svakog uspešnog muškarca svakako je bela košulja, a o tome koliko ona doprinosi uspehu i samopouzdanju, ali i o poslovnom stilu uspešnih muškaraca u ovom broju BIZLife magazina razgovarali smo sa brend ambasadorima kompanije „Roberto Baressi“. Jedan od njih sa kojim smo vodili razgovor bio je Zafiris Lampadaridis, generalni direktor, Hyatt Regency Beograd
- Jedan od popularnih stilova poslednjih godina jeste „biznis kežual”, koji postepeno preuzima primat kada je o poslovnom odevanju reč. Da li se ipak može biti previse „kežual” za biznis?
„Biznis kežual” apsolutno može biti stil koji je odgovarajući za posao. To nije samo stvar biti u koraku sa trendovima, već i stvar praktičnosti i udobnosti prilikom svakodnevnog funkcionisanja. „Biznis kežual” je stil koji je udoban i elegantan istovremeno, bilo da radite sa svojim timom ili se sastajete sa poslovnim partnerima. Naravno, moram da napomenem da nisu sve situacije iste. Postoje prilike u kojima ovaj stil odevanja, koliko god da je elegantan, jednostavno nije primeren.
Kada je reč o profesionalnosti, izgled ima veliku ulogu u formiranju utiska koji ostavljate na saradnike i načina na koji vas doživljavaju u svakodnevnom životu.
- Koji su ključni komadi u vašem garderoberu?
Ključni komadi u mom garderoberu definitivno su košulje. Prvenstveno moje Roberto Baressi košulje, koje su krojene po meri. Svakodnevno predstavljam sebe i hotel Hyatt, pa mi ovi odevni komadi istovremeno reprezentuju kvalitet i udobnost, a to je ono što želim da promovišem u svom poslu. Pogodne za poslovne, kao i za neobavezne prilike, ove košulje se savršeno slažu uz moja odela, dok se odlično uklapaju i kao pojedinačni komadi – u kojima mi je udobno, a u kojima istovremeno izgledam elegantno.
- Takozvana brza moda (fast fashion) dovela je do toga da se trendovi menjaju gotovo svetlosnom brzinom. Da li je moguće biti u trendu i biti poslovno odeven?
Ne uvek. Postoji tanka linija, koju ne bi trebalo prelaziti. Čak i u današnje vreme „brze mode” ono što se percipira kao odgovarajući poslovni izgled menja se mnogo sporije od trendova. Veliki broj ljudi, čak i ako pomno prati najnovije trendove, i dalje ima različitu percepciju toga kako bi trebalo da izgleda poslovna garderoba. Međutim, kada je reč o asesoarima i uklapanju sa poslovnom odećom, to je potpuno druga priča.
- Da li sagovornike procenjujete i na osnovu toga šta su obukli, kakav sat ili kakve cipele nose?
Mnogo pažnje posvećujem nečijoj ličnosti, govoru tela i smislu za humor. To je za mene najbitnije. Uvek je sjajno videti ljude čiji se asesoari i odeća uklapaju sa njihovom ličnošću ili prilikom za koju su se obukli. Sve ovo, naravno, nije od velikog značaja, jer su to, ipak, samo materijalne stvari.
Izvor: BIZLife Magazin