Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Koševe zamenio šljivovicom – Nenad Krstić nastavlja takmičenje

    Srbija je poznata po šljivovici u svetu, i tu sam video šansu da zaokružim priču i napravim proizvod koji „može da se takmiči“, kaže bivši košarkaš, a sada preduzetnik početnik Nenad Krstić. Ipak, nije mu to bila prvobitna ideja. Nekadašnji reprezentativac i NBA profesionalac sanjao je o tome da ima voćnjak, zasade… ali kako svaka voćka zahteva posebnu pažnju i svakodnevno prisustvo okrenuo se destileriji. Sada u svom pogonu može da napravi 20.000 litara domaće rakije, pravi zalihe i merka tržište i očekuje, kako kaže, posle svega samo jednu zdravu priču.

    Kako je sve počelo?

    Prvo se javila ideja o zasadima voća, što sam i uradio bio, ali sam shvatio da voćnjak zahteva stalno prisustvo,  pa sam ipak napravio destileriju. Kako je Srbija svuda poznata po šljivovici odlučio sam da imam sve od sirovine do boce.

    Kolika je vaša proizvodnja?

    Ove godine, proizvodnja se odvijala u našem prvom objektu i imamo kapacitete za oko, otprilike 20.000 litara rakije. S tim da smo planski toliko proizveli jer smo veći deo ostavili na starenje dok ne napravimo zalihe..

    Obrađujete li samo šljivu?

    I šljivu, kajsiju, malinu, višnju, dunju, jabuku….

    Gde plasirate svoj proizvod, koje je vaše primarno tržište?

    Trenutno Srbija, jer smo eto već tek drugi mesec zastupljeni na tržištu. Prosto, za neko ozbiljnije i inostrano tržište nam treba količina koju trenutno nemamo. Za nekoliko godina tek, a do tada ne želim da ulazim u neke velike pregovore.

    Kada govorimo o ceni, kakva je vaša procena, može li kod nas da se zaradi od proizvodnje rakije?

    Ne živim od destilerije i nije mi bio prioritet da zaradim od toga. Ali da može fino da  radi, da se održava destilerija, da se plate plaćaju na vreme, dažbine, to sve sigurno može, za neku veću zaradu još nisam sigiran ali cilj mi je da napravim zdravu priču.

    Da li se to uklapa u vaše dalje planove?

    Apsolutno, da nešto ostavim i generacijama posle i dam pozitivan primer. Naročito danas, ljudi prepoznaju kvalitet, odlično znaju šta je dobra rakija. Prednost je i to što ima mesta za sve na tržištu.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE